B og T skal få søster eller br Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Er 11 uker på vei med min første og sliter skikkelig med smerter i hoftene! Vondt å stå oppreist og blir fort sliten etter korte turer.. Noen som vet hva det kan være?? Bekkenet?
lillegull08<3 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Heisann............ Slik som du beskriver det, har jeg det også.... Tok det opp med legen å han sa at det kan være en begynnende bekkenløsning.... Men han sa også at dette kunne gå seg til igjen, det trengte ikke nødvendigvis bli verre.... Krysser fingrene på at vi ikke blir sengeliggende de neste 6-7mnd.... Lykke til....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Heisann! Jeg er snart 8 uker og har slitt med det samme siste uken :-/ Er helt grusomme smerter som nesten gjør at det svimler og det virker som de kommer fra dypt inne i hoftene :-( Håper at det virkelig ikke er noe bekkenløsning opplegg så tidlig, men ubehagelig er det :-( Håper dere snart får det bedre :-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Høres ut som tegn på bekkenløsning utfra hva fysioterapauten min sa til meg. Han sa at smertene ofte begynner i korsryggen og sprer seg utover hoftene. Det var også vanlig å kjenne det i lysken. Og han sa også at jo tidligere man får det jo verre er det :S Ikke meninga å skremme dere, men gå til legen og få henvisning til fysioterapaut!! Der har de bekkenløsningsgrupper og bassengtrening slik at man får styrket musklene rundt. Jeg veldig utsatt for å få det, så jeg skal begynne å trene bekken og rygg nå. Merker heldigvis ingenting til det enda, men er veldig glad for at jeg allerede er inne i systemet om det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå