La Perla Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vi har bestilt familiepakke, men ser nå at det må mere til for å få TV i mer enn ett rom. Hvordan fungerer dette egentlig, og er det veldig mye dyrere? Hvor mye koster det per ekstra rom per mnd el. år? Håper noen vet-
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det har ikke jeg hørt noe om. Vi hadde jo installatør (skrives det sånn) som la inn ekstra kontakt i underetasjen. Riktignok fordi det var der vi skulle ha modemet til brebåndet, men det er da en helt lik kontakt som vi har oppe til tv'n.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi har oppe i stua også. Vi fikk ekstra kort og dekoder, tror vi betaler 250 kr ekstra pr mnd?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Men det er med kanaler også da..Totalt betaler vi ca 500 kr pr mnd tror
La Perla Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Hm, men så vidt jeg kan forstå må man betale ekstra hvis man skal ha det i flere rom, UTEN at alle må se på samme kanal. Jeg tror det er gratis hvis det er sånn at det er de samme kanalene samtidig på alle apparatene, men hvsi man skal kunne velge uavhengig i alle rom, koster det ekstra. ??
La Perla Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Hm, altså 500/mnd totalt for familiepakken i 2 rom? Med ekstra kanaler, eller bare de som er i pakken?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Vi har også filmkanalene så de er inkludert i den prisen. Men filmkanalene har vi bare på kortet her nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå