It's all about me Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Ser du har Stokke vogna, er du fornøyd? Vurderer den sterkt til jenta i magen, men er ikke helt sikker. Hva irriterer deg med den, og har den noe demping i det hele tatt?
ScaryMama Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Egentlig er jeg veldig fornøyd, selv om det er mange ulemper med vognen. Den har ikke demping nei, og kan ikke brukes på snø eller is. Den egner seg best på asfalt, og da er den superå gå med. Den har hatt et par feil, men da har enten baby shop reparert det, ellers så har stokke sendt nytt understell. Siden stokke er så supre på service, har det egentlig ikke gjort så mye at det har vært litt ting og tang som har brukket /hengt seg opp osv. Det som er mest irriterende ved den er at den tar mye plass, og at det ikke er enkelt å ta den ut og inn av bilen. Men Nikolai sitter kjempe fint i den, og trives mye bedre i den enn i andre vogner. Det er også mer morsomt å trille denne vognen, den er lett og fin å styre også er det enklere å ha kontakt med barnet siden han sitter såpass høyt. Jeg er godt fornøyd med kjøpet og har tenkt til å spare den til nestemann også. Men man kan ikke ha den som eneste vogn, det er litt synd...
It's all about me Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Hmmm, har lyst på den som sommer og byvogn, men beholde TFK vogna som vintervogn. Mannen derimot sier at jeg kan få kjøpe Stokke men da må TFK'en selges. Dilemma det der...... Jeg må jo komme meg i butikken når det er snø og slaps ute også..... Kanskje jeg bare skal slå den fra meg, men liker så godt trillekomforten og at de sitter så høyt. Samt så er den råstilig, he he.
ScaryMama Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Tror ikke det er noe problem å få solgt den igjen. Kjøper du den i tillegg brukt, så er det ikke noe stort økonomisk tap...
It's all about me Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Nei skal ha ny 2008 modelle i så fall. Men er i utlandet nå og her koster den 5800 ca, inkludert hardbag, handlebag, regntrekk og myggnetting. Rimlig bra pris så har så lyst, men er ikke klar for å skille meg av med TFKen tror jeg.
ScaryMama Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Oi, det var en veldig bra pris! Brukte selges for 5 til 6 på finn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå