Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Babyen min på 5 mnd. har fått mer og mer sprengte blodkar i ansiktet. Vi er ikke så mye ute til at det kan skyldes kulde. Er det andre babyer som har sprengte blodkar, eller er dette unormalt?
MaRiAnNe_85 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ja,snuppa mi har /hadde d...Hs sa at man må bruke en feit krem så blir d bedre:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Bare kjipt det aldri går helt bort... Er fortsatt plaga med mine som jeg fikk da jeg var liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå