2hærligegutter Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vet ikke helt hva jeg skal gjør. Fødte lille gutt om søndagen og han har tatt puppen fra første stund, men sårheten kom og med en gang. Nå 2 dager senere blør jeg litt på den ene puppen. Vil jo helst amme, men det er så fryktelig vondt
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Føler med deg, det er forjævlig vondt... amme og grine samtidig er ingen superfølelse. Jeg brukte ullfettkrem(hva heter den igjen - skal sjekke) - det trengs ikke vaskes av til amminga. Og ULLINNLEGG, sommer som vinter. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 lanolin salve.. finnes i mage forskjellige varianter
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ble sår når jenta mi hadde feil sugeteknikk de første dagene. Jeg dro til helsesøster og hun ga meg gode tips om riktig sugeteknikk....f.eks. barnet til brystet og ikke brystet til barnet. Når hun sugde riktig, så ga sårheten seg etter en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå