Endelig 4 i familien :=) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Nå er jeg en smule provosert! Hvorfor tror alle at den gravide er den naturlige barnevakt i alle anledninger?!?!? Kommer et sånt sp.mål minst en gang i uka, selv om de vet at jeg sliter med rygg og bekkensmerter. "det er jo bare å sitte/ligge på sofan hos oss noen timer" grrrrr.... Flere som opplever noe av det samme?! eller er det bare jeg som overreagerer>? jeg sier jo nei om det ikke passer, men blir irritert når det liksom er den naturligste ting i verden å spørre meg nå når jeg er gravid.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Niks, opplever ikke noe sånnt (i allfefall ikke mer enn vanlig...)
Mini nr 2 i mars Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Nei, heldigvis opplever jeg ikke det, men hadde nok klikka hvis noen hadde forventa at jeg skulle sitte barnevakt bare fordi jeg er gravid! Hehe, litt hormoner ute og går hos meg og..ble nesten provosert bare av overskriften din jeg =) Så med andre ord: jeg syns ikke du overreagerer!
Tante Gustava Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Veldig spesielt å forvente noe slikt. Her er det nesten motsatt, blir spurt mindre jeg nå. Tror alle vil skåne meg for jobben, og at de mener jeg har mer enn nok med å ta vare på meg selv nå. Holdningen om at det å være barnevakt er "å bare ligge på sofaen i noen timer" sier ganske mye synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå