Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvor mange timer om dagen er du her inne? Hver gang jeg logger på er du her og har svart på nesten alle innleggene... Gjør du andre ting og?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Kjære vene.. Har DU et liv eller,anonym? Siden akkurat dette er noe som opptar deg? Hun er ikke her nå tydeligvis da.. Kanskje hun, i motsetning til deg,har andre mennesker som opptar livet hennes? Gå å finn på noe annet du da,frekke kjerring.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Synes det virker som hun er her jeg, bare som anonym! Ingen andre enn henne ville vel blitt SÅ opprørt av dette innlegget?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er nok ikke henne gitt... Siden du leser ALLE innleggene og får med deg at hun svarer på alle,så ser du vel at dette ikke er hennes måte å skrive på da? Du har jo god tid du også da,leser alle innlegg og koser deg..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Og hvordan vet DU hvordan hun skriver da? Kanskje du kjenner henne godt? hihi...Leser ikke innleggene, men ser navnet hennes som oftest på sist svarte. Hvorfor bryr du deg egentlig hvis du ikke er henne da? Litt god tid du også eller?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jepp,akkurat nå har jeg god tid gitt.. Og jeg bryr meg fordi jeg skjønner ikke hvorfor folk vil angripe akkurat hu hele tida!? Hva er greia? Hva galt har hu gjort da? Er bare det jeg ikke skjønner... Hvorfor du føler det riktig å henge henne ut på dette viset. Hørt om å bry seg om og ikke med?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jada, unge kvinne, alle har skjønt at det er deg! Hvorfor tør du ikke forsvare deg med nick?
Labambie Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Ok,jeg skal svare med nick så ser du at jeg ikke er henne.. Jeg kommer fortsatt til å forsvare henne,for slik uthenging av hu mener jeg er urettferdig. Fatter ikke hvorfor noen må være så meggete!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Tror ikke jeg kjenner noen som hater Sure og Meggete Anonyme mer enn deg
Labambie Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Hehehehehe! Folk kan jo være så sure og meggete de bare orker for min del.. Jeg bare liker ikke uthenging! Akkurat det jeg ikke ser poenget med. Merkelig ting å henge seg opp i liksom.. Men,det er jo DiB.
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Enig med Labambie her ja, imponerende at noen bruker energi paa aa finne ut hvor mye tid andre mennesker bruker her inne! Get a life!
Ezmeralda Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Beklager, men dette innlegget sier mer om deg enn om henne... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå