stratosen_er mamma_ Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Reiste på UL i dag...det er ca 12mil (tur-retur) og kom på sj.huset og fikk beskjed om at legen var syk så vi måtte bare snu.... hun hadde prøvd å finne tlf.nr mitt men hadde ikke funnet d.... HALLO??hadde hun ringt jm eller lege i min kommune hadde hun fått d med en gang.. går d an å tenke litt eller??? sååå lei meg...har venta SÅÅ lenge på dette...er 19+2 nå og vil gjerne se nurket mitt... *snufs* jaja..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 skjønner godt du er skuffa og sint ja!!!! det tar litt tid å kjøre så langt, og så skjer ingenting....hadde nok frest jeg oxo. håper du får en ny time snart da. den blir jo ganske så sein den UL om du må vente i ukesvis....
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jeg synest dette hørtes veldig rart ut...hvor var dette henne? var d ingen andre som kunne ta den ultralyden? høres NESTEN ut som om du har diktet dette opp..Hvorfor skulle du det liksom..men...
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 har ikke dikta d opp nei!!! hallO??? hvorfor skulle jeg d..? er et lite sykehus...vet ikke hvorfor ingen andre kunne ta d men....vi ble vertfall sendt hjem...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 eh....diktet opp? tror ikke det jeg altså..... det skjer utrolig mange glipp i helsesektoren. ikke nødvendigvis pga udyktige folk som jobber der, men mangel på rutiner. jobber i helsevesenet selv, og vi skriver mange avviks-skjemaer i løpet av et år gitt. dessverre.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 jaja..oki. Syntes bare det hørtes så utrolig ut..ingen andre som kunne ta det liksom..Men skjønner at du ble skuffet og forbanna da ja..Fikk du ikke ny time ganske fort da? d hadde jeg hvertfall krevd!
Trulte76 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 diktet opp? Var jo ei til her inne som opplevde noe sånt..hadde 1 time kjøring..mannen hadde ordnet seg fri fra jobb og de hadde ordnet seg barnevakt osv..halveis så ringte de fra sykehuset og sa de mptte utsette timen..så tviler på dette er oppdiktet du.. Tile deg HI; Jeg hadde blitt fly forbanne jeg også..dere hadde jo et stykke å kjøre..ble jo fullstendig bortkastet dag dette da Synes det er rart de ikke greier å få inn noen andre som kan ta over jeg..men tydeligvis umulig siden ei til opplevde dette..
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 har ikke fått ny time enda..siden hun ikke viste når legen ble frisk...men hun skulle ringe igjen når hun visste.. har fått tlf.nr mitt nå da..så da skal hun klare å få tak i meg...mannen min og ordna fri...lettere forbanna han og.. ikke noe gøy...siden jeg har mista to ganger før så grugleda jeg meg litt til i dag også...masse følelser i sving..... ¨ menmen...bebien får tid å vokse seg enda større da...hehe..uff..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Noe lignendes skjedde oss (vi fikk alikevell UL da), fikk først time til UL som ble utsatt, så vi venta nå til den nye timen og dro på sykehuset og sier navnet mitt i resepsjonen og når jeg har time, får til svar at de har utsatt timen min enda engang men vi har ikke fått noe brev om det, vi hadde time en torsdag og de sa de hadde sendt brevet mandag samme uke.. Jeg ble ganske irritert siden de alt hadde utsatt timen og vi ikke hadde fått brevet og sambo hadde tatt seg fri fra jobb og div.. Vi har ikke like langt og kjøre som dere men var kjipt uansettt, men vi fikk komme inn på en ultralyd uansett da og det synes jeg hvertfall dere burde fått lov til når dere hadde kjørt så langt.. Og at de ikke fant nr ditt, det er INGEN unnskyldning.. Håper dere får time igjen fort og at det ikke blir noe mere tull men at dere kan få gjennomført ultralyden da...
Edelweis Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 håper du fikk kjørelappe slik at du får igjenn penger både denne gangen og neste gang. jeg fikk det, har like langt å kjøre som deg. er vel ikke mye penger da, men litt. jeg har ikke levert den enda. det var rart at ingen andre der inne kunne gjøre det? hos meg var det forskjellige JM som utførte det da jeg var på ganske mange ul sist svangerskap. rart at de har bare en lege. makan.. hadde gitt dem litt av min vrede jeg ass..
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2008 jeg gjorde jo det...var nesten på gråten der jeg stod.... fått ny time i dag da...skal ned igjen 2.april (altså om en uke) LENGE til:( menmen....var ei på jobben som sa at det står seg vel og det gjør d jo men:) hehe...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Jeg sier bare telefonkatalogen.no Spør du meg så viser det der total mangel på vilje til å yte service... Bra du fikk ny time igjen såpass fort, men da vill jeg nok ringt og forsikra meg om at det fortsatt gjelder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå