Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 åh.. nå er jeg gått inn i uke 39 her på BIM. er 16 dager igjen til termin! gikk 14 dager over i fjor med lillegutt... alle har sagt det komemr til å skje før nå, siden jeg får to så tette.. men det hjelper ikke på psyken det akkurat! er så redd for å gå 14 dager over igjen... buuhuuu særlig når menstermin er 31mars og ul termin 10april.. jeg mener at det er fysisk umulig at den kan være 10april, pga av lite sex i juli hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kan ikke skjønne at det kan være heldt umulig å bli gravid med lite sex jeg da. Vi hadde sex bare en gang i juli vi og jeg ble gravid den ene gangen. Så ingenting er umulig. Du ser da når babyen kommer, du slipper nok å gå heldt til den 10 april.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 hadde sex en gang her også... men da passer ULterminen veldig dårlig! vet at babyen komme rnår den kommer, men må da være lov å ha en dag i et ellers fantastisk svangerskap hvor man er meeeeget lei!! da hjelper det ikke at det kan skje når som helst nå... eller om FIRE uker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå