Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvilke strømpebukser dere foretrekker? Altså hvilket merke el butikk? Har prøvd litt forskjellig fra kjede butikkene, og synes mange av de ikke sitter bra i det hele tatt. De jeg liker best så langt er H&M sine. Men Lindex og Kappahl sine blir altfor vide og føttene passer ikke i det heletatt. Trenger noen nye nå, og lurte på om noen har erfaring med Melton eller Katvig sine som er litt dyrere? Er de bedre eller er det samme som de billige? Mener å ha hørt at Melton sine er bra...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns de fra H&M er veldig fine. de sitter godt. har ikke prøvd fra andre butikker da men. han har et par med noen merkelige føtter på, og de er veldig stramme over magen, de er visst dyre. husker kke hvilket merke,

Skrevet

den eneste strømpebuksa vi har som sitter bra er en fra mexx. Det var en gave, så aner ikke hvor dyre de er.

Skrevet

Jeg liker de fra polarn o pyret. Sitter godt, og slites ikke så fort som de fra f. eks H&M.

Skrevet

Jeg synes spar kjøp har gode strømpebukser. Sefa eller hva de heter...Ellers går det i H&M her og.

Skrevet

Veldig fornøyd med H&M og Kappahl. Kjøpte en på Barnas Hus, men den var så godt som ubrukelig fordi den var så kort på livet...skled ned.

Ellers gleder jeg meg veldig snart til en strømpebukse-løs årstid....

Skrevet

Her går det i ull.. Er veldig fornøyd med de fra nøstebarn og fra "janus". Det kommer visstnok baby ullundertøy fra devold også til høsten :)

Skrevet

her går det i HM..

har en i ull fra nøstebarn også.

Skrevet

de strømpebuksene som vi (her i huset) liker best, er de fra H&M, IdaT og Safa.

Skrevet

Bogerud har helt supre strømpebukser. Slipper "labanføtter"... finnes i både bomull og ull.

Skrevet

Gutten min er bare 1 mnd gammel, men så langt ser de strømpebuksene jeg har prøvd ut til å funke veldig bra. De er fra Benetton (aller best) og H&M. :-)

Skrevet

har noen fra sparkjøp med bamse på som jeg er superfornøyd med, bare så dumt at hun snart har vokst utav de... Ellers liker jeg cubus sine. H&M sine går også greit :P

Skrevet

Takk for alle tips og erfaringer:) Virker som det er H&M sine som er de mest populære...Skal prøve et par av Melton el Katvig og siden jeg synes de er så fine...hvis noen har noen erfaring m noen av disse så si fra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...