Gå til innhold

Noen som har erfaring med kombi vask og tørk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en Indesit kombi vask og tørk. Virker jo veldig praktisk, men usikker på om de er like gode som "enkeltstående" maskiner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt alle jeg kjenner som har hatt det er meget misfornøyd. Trommelen tar ikke like mye som vaskemaskinen, så du kan ikke sette på en vask og få den tør ut.

Det er også utrolig mange ting som kan gå i stykker.

Med mindre utviklingen har vært rivende de siste årene, vil jeg ikke anbefale det.

Skrevet

Takk for svar:-) Da er valget enkelt for oss, blir nok ikke kombi-maskin. Er logisk at det lett blir komplisert hvis noe går i stykker ja.

Skrevet

De tørkere ikke skikkelig tørt, må sette på en runde til eller hege det opp litt på slutten....

Skrevet

Soesteren min har av et annet merke. Den vasker rent og toerker toert men bruker 4-5 timer paa en vask!!! Dessuten har hun hatt 6 reparasjoner paa fem aar (Ariston tror det er hun har). Hvis du har plass er det mye bedre med separat vask og toerk ... og ikke mye dyrere heller.

Skrevet

Jeg kjøpte en kombinert maskin av merket UPO (på elkjøp) i november. Vil si at dette er det mest geniale hvitevarekjøpet jeg har gjort noen gang! En vask kan være opptil 7 kg og en tørk opptil 4 kg. Den har alle mulige forskjellige programmer og kjører vasker fra 40 min og opp til 2t 23 min. I tillegg kan den stilles slik at den går rett fra vask til tørk uten at man trenger å gjøre noe underveis. Helt fantastisk for mitt bruk ettersom jeg også har litt lite plass og ikke ønsker et tårn av vaskemaskin-greier på badet.. Bakdelen er at den slik maskin ikke er beregnet for at du skal tørke all vasken, men noe inni mellom. Det er ikke en kombinert vask og tørk, men en vaskemaskin med tørkemulighet. Dette er viktig å huske på når du skal velge. Dersom du kun tørker noe innimellom (sengetøy og håndklær), så vil jeg absolutt anbefale en slik maskin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...