#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Du fikk først opp gutt og så opp jente,kanskje du ble smittet over litt på meg..jeg fikk opp jente med mine to pendeler og magefølesen sa jente.Men ul sa nok gutt. Jeg blir mulig satt igang den 22 april fikk jeg beskjed om.Blir da strippet og modnings greier.Ser du om det da går lang tid etter om fødeslen starter og noe vekt osv??
Mamalari Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Moro med en gutt til da.. Der kan man se at de ikke er så lett og spå deg selv:p Har opplevd flere ganger at det jeg har fått opp først har stemt. Kan jo være at jeg ble litt påvirket etterhvert, prøver og la være men;) Tror du vil føde samme dagen som du blir satt i gang. Vil nok ikke ta så lang tid ihvertfall. Får opp 2,9-3kg jeg. At han ikke vil være så veldig stor. Så ca rundt 3kg
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Nei tror selv at gutten er litt mindre enn min første,han var nesten 4kg.Og føler selv at jeg føder den dagen,er en flott dag.Et av mine fadderbarn har bursdage den dagen og. Jeg før opp jente på meg selv enda med rosenkvartsen men med bergkrystallen sier den gutt.Skal prøve og bruke den mye mere. Ser du noe lang tid ca da?
Mamalari Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja, han blir iallfall mindre hvis det jeg får opp stemmer. Koslig om han får bursdag på samme dag som ditt fadderbarn da:) Får opp at fødselen vil vare i 6t, men vet ikke om det er ifra når du blir satt i gang eller om det er ifra det starter ordentlig
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 ja viss han blir født den 22 så.Skal få modningsakupunktur og jm eller legen skal løsne på hinnenløsning eller hva det heter.Håper det ikke tar alt for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå