meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 bare spotting? Eller er dette en slik blødning ved eggløsning som noen har? Eller noe annet? Om det ikke gir seg innen kort tid skal jeg selvfølgelig ta kontakt med legen min.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi var faktisk 3 stykker som stilte dette spørsmålet her en dag, og vi fikk vite at det går an å blø under EL, ja. Kan jo også være en festeblødning.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg dromte om alt mulig rart i natt, blant annet at meg&lille vampyr er gravid og at hun fikk jobb, men mest sannsynlig er det bare bloedning ved eggloesning. Jeg pleier ha det innimellom selv.
Mille** Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Hender seg at jeg blør rundt EL, kan være det. )
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Håper det bare er ELblødning, siden jeg slutten å blø vanlige blødninga for bare 4 dager siden... Kaklehøna? flipper du med meg eller? Jeg har blødd i 8 dager og så vært syk de neste 4-5 så ingen befruktning aktuell her.. Men siden du er så positiv, kanskje vi bare skal kjøre på! he he
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Fleiper ikke, he he, men jeg er sjeldent sanndroemt, saa ikke bry deg saa mye om droemmen min ... men jeg syntes det var et morsomt sammentreff da jeg saa dette innlegget ditt + at du skulle paa intervju :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Hmmmm, "sammentreff" ja... hmmm... he he:) Men er uansett ingen festeblødning, vi har jo ikke mulighet til noen "festeaksjon" siden forrige periode. Ikke at vi prøver heller.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Neida, men 8 dager er jo ganske lenge da. Jeg ville tatt en tur til legen jeg. Naar jeg har bloedning ved eggelosning er det bare et par dager.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2008 Nei, jeg formulerte meg teit. Har hatt menstruasjonsblødning i 8 dager, så 4 dager pause og så blør jeg igjen... skal vel for steike ¤%%¤# ikke blør flere dager nå? Om jeg begynner med slikt (igjen) skal jeg til gynekologen min (igjen). Uff. he he.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Saann aa forstaa Da er det vel bare aa se an ... eventuelt drikke nestlete, det er genialt for aa faa livmor til aa oppfoere seg pent.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 neslete? som brenneslete? urtete? Har bare hørt om ryllikte for slikt. Men hva gjør nesleteen egentlig? Jeg gjør ganske mye for blødningsfri for tida.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 som i brenneslete, det var det jeg mente. Litt usikker paa hva den gjoer, men den hjelper naar jeg har div uforklarlige bloedninger i hvertfall
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2008 Hele mitt liv er jo en stor uforklarelig blødning for tida (hvertfall etter fødselen). Hvor mye og hvor lenge drikker du den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå