Gå til innhold

Ah, innimellom hater jeg det nettstedet her:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger hjemme i senga, sjuk som ei alke og alt sengetøyet er gjennomsvett.

Men, jeg er jo hjemme.

Vesla ble levert sent i barnehagen i dag, siden jeg ikke dro på skolen. Hun pleier å bli hentet ca kl 1415, men da blir hun jo levert tidlig.

Og nå ligger jeg her, med en påsmurt sort samvittighet jeg aldri i verden hadde hatt dersom det ikke hadde vært for noen idiotiske høns her inne...

Faen ikke normalt.

Jentungen har det jo helt fint der hun er... *grrrr*

Bedre enn her hvor hun bare ville klatra rundt på meg og kjedet seg iallefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle du ha dårlig samvittighet for at du ikke har henne hjemme når du er syk?

Og så er du gravid (?) i tillegg.

Herre min hatt.

Det er da verre for henne å være hjemme med en syk mor, enn å være i barnehagen der hun ville vært hvis du var frisk!

Legg deg og sov, og kyss farvel til dårlig samvittighet.

Skrevet

Ikke dårlig samvittighet for at hun har vært i barnehagen, det har jeg aldri.

Hun elsker det jo.

Men dårlig samvittighet for at hun ikke er blitt hentet tidlig:(

Skrevet

Er det noe her inne som gir deg dårlig samvittighet fordi du ikke henter jenta di tidlig i barnehagen når du er syk, og gravid?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Slapp'a du'a! :) Det gååååååår så bra! :) :) ) (sier ho som panisk henter kl 15 hver dag...)

Men, du er syk, PLEI DEG SELV! :D

*godbedringklem*

Skrevet

Trassetrollet; det er disse debattene tidligere om barnehage vs hjemme med mor og sånn.

Egentlig er det bare tøv av meg, og jeg vet det, men henger meg likevel opp i det:(

Skrevet

*takker palmesus pent og drar dyna LITT mer oppunder haka*

Skrevet

Hvis du får dårlig samvittighet.. Hva kommer jeg til å få etterhvert da mon tro?

Jeg begynner på dagvakt kl 7, og sambo bruker 45 minutter på jobb, så mini må leveres 07.15 og så blir han hentet kl 15.30-16 når jeg skal hente han, og 16.30 de dagene jeg jobber seinvakt og pappan skal hente han. Men da kjører jeg han litt seinere i b.hagen siden jeg ikke begynner før 14.30

Skrevet

Med fare for å få huden full, jeg har mine unger i barnehaven, sånn nesten hver dag, enda jeg går hjemme, helt alene, uten barn, ikke gravid, ingenting!!!!!!

Du er syk jo jente, tulla di har det mye bedre i barnehaven da spør du meg, og ikke minst du har det bedre, får pleiet sykdommen og deg selv litt!

*trylle bort den dårlige samvittigheten til tillab*

God bedring!!!

Skrevet

Jammen jammen, det er jo deg:( *dobbeltmoral*

Nei, altså, nå er jo noe av greien her at jeg jobber jo ikke, jeg er student og har muligheten til å ha henne korte dager og mye hjemme med meg. Pappaen jobber ikke dagtid (men sover, siden han jobber natten)

Men jeg har ikke dårlig samvittighet for å bruke plassen og tiden i hauger og lass til vanlig, når vi da faktisk jo er opptatte bege to.

Det var mer dette at jeg ligger hjemme, unger 5 min gange fra barnehagen og ikke går opp og henter henne til den tiden hun er vant til.

Jeg lar pappa hente henne og hun får en 2 timer lengre dag!

Skrevet

vet du, jeg hadde nok latt barna være der jeg også om jeg var syk og/ eller gravid og hadde bhgplass. det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. er lov å tenke litt på seg selv innimellom selv om man er mamma. hun har det nok helt fint der selv om hun er der noen timer mer enn strengt tatt nødvendig

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

hmmm...skjønner ikke helt den dårlige samvittigheten din nei.

jeg er selv gravid da, går hjemme hele dagene...snuppa er i barnehage fra 07.30-15.00 iallefall...

Hun er veldig aktiv, og elsker barnehagen..:-)

Skrevet

I all verden.. Det får da være måte på..

Skrevet

*Lillema*

Du er litt flink til å trylle:)

Tusen takk!

Skrevet

Hun har det jo fint der, veit jo det...

Men så er det hønsa her inne da vettu:p

Jeg blander meg jo sjelden i de diskusjonene, siden de ikke helt har rot i virkeligheten, men akkurat i dag har ikke jeg det heller:p Hehe...

Men humøret er bedre nå, nå er hun blitt henta!

Og kooooser seg på shoppingtur med morfar, lille heldiggrisen:)

Skrevet

namnammamma; jeg veeeeeit.

Du har SÅ rett:)

*gått over nå*

Liker nicket ditt forresten, men har lest det som namnamnamma hele tiden! Hehe...

Skrevet

jeg er akkurat sånn som deg tillab. leverte småen kokka 11.00 i dag tror jeg og han blir hentet av faren sin litt før 5. og jeg har dårlig samvitighet fordi jeg sitter på lesesalen og gjør lekser... kunne jo gjort det på kvelden i går osv.

nei vi får bare "kjærpe oss" for vi gjør så godt vi kan og barna våre har det bra :-)

Skrevet

Tihi, så bra, får gjøre litt mer av det da kanskje ;)

Bare hyggelig forøvrig :D

Skrevet

*skjerper seg*

Hehe... Men lekser må jo gjøres da! OG kveldstid er virkelig ikke tiden bestandig, da er man sliter og lei!

Gjør lekser med god samvittighet så skal jeg være sjuk med god (?!) samvittighet jeg!

Skrevet
:) Skulle egentlig ha Yummymummy, men det var opptatt.. Likegreit, ble mye kulere med namnammamma
Skrevet

hehe... tenk og være syk med dårlig samvitighet... hehe helt fjærnt

Skrevet

Hehe...

Men jeg HATER å være syk, og når jeg da er tjukkebollafeit i tillegg så blir jeg jo fullstendig ubrukelig føler jeg.

Og hva med det jeg burde ryddet der, bakt i går, vasket her om dagen osv?!

Nei, jeg er dårlig husmormatriale ass..

Skrevet

om det er noe trøst så er ikke jeg noe husmormatiale selv ;-)

men det som burde vært ryddet går ikke sin vei. og om det blir ryddet i dag eller nest uke har vel ikke så mye og si i det lange løp ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...