Gå til innhold

ahhhh.........jeg er så uheldig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

først samlivsbrudd, kræsje bilen, bli stående midt på natten med en jobb bil som var pungtert. og i dag morges var faen meg hjulet på den siden jeg kræsjet ødelagt også. måtte ha to nye foran....

 

i tilegg holdt BF på å tenne i huset i går kveld. Godt jeg ikke hadde flytta enda. Dette kunne gått riktig galt!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si du virkelig har fått din "dose" for en stund nå...det er rart det der hvordan det ofte skjer mye omtrent samtidig...

 

Håpet det snur for deg nå..." Trøsteklem"-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...