nickoline og supermann Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 først samlivsbrudd, kræsje bilen, bli stående midt på natten med en jobb bil som var pungtert. og i dag morges var faen meg hjulet på den siden jeg kræsjet ødelagt også. måtte ha to nye foran.... i tilegg holdt BF på å tenne i huset i går kveld. Godt jeg ikke hadde flytta enda. Dette kunne gått riktig galt!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Må si du virkelig har fått din "dose" for en stund nå...det er rart det der hvordan det ofte skjer mye omtrent samtidig... Håpet det snur for deg nå..." Trøsteklem"-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå