tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 du hadde helt rett!jeg er ikke gravid denne måneden.testet neg i stad. men vi du se om jeg blir gravid i april da?:-) født 28.03.85
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 ja får opp du er fruktbar så innen april eller innen mai vil jeg si.
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 tusen takk aurora!du er snill du, som hjelper alle oss "desperate" damer som ønsker å bli gravid:-p når var det du skulle på ultralyd igjen?har du fått vite kjønnet?:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har vært i dag og fikk vite at det blir en gutt til.Kjempe greit siden jeg har en gutt på 10mnd fra tidliger.Får jo brukt alle de skjønne babyklærne omigjen. Kanskje jeg får ei jente om et par år når jeg skal ha siste mann.Og da kanskje jeg får kjøpt et par kjoler.
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 så morro!ja det er kjekt å få brukt alle klærne om igjen altså:-) gruatulerer med guttebabyen! da fikk jeg rett jeg da for jeg "spådde" gutt!:-p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå