Plutseliten :) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 For da skal vi på konsert i Spektrum. Du hadde helt rett Karomamma...vi skal på James Blunt Jeg liker stemmen hans og sangene...og ikke er han så værst å se på heller...haha...jeg får ta med meg en rød rose og en bamse å kaste opp på scenen Spørs om sambo hadde blitt bittelitt flau da kanskje...så jeg får nøye meg med å se og høre. Fikk de billettene i julegave og sto fritt til å ta med meg hvem jeg villle,og klart det ble giveren som fikk lov. Dette er minstemann sin sang...den er lagt til en video av han fra da han ble født http://www.youtube.com/watch?v=fox-ja7YDSw
Milli Vanilli Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 he he, kaste trusa di også ha ha ha Neida, fra spøk til gelender.. Misunner deg bare bitte bitte litt.. Har en venninne som dro over fjellet og skal på konserten. Jeg også synes han er kjempeflink Kose deg masse i kveld :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Konserter er alltid gøy. Og er det noen som trenger å høre en deilig stemme må det jo bære deg )) Kos dere, du...- ikke kaste bamser,truser,bh el.l...... Kan jo hende de viser klipp fra konserten på nyhetene...... Kos dere masse, hilse James`n fra meg )) God konsert!!!
coscos Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Kos deg masse på konserten! Synes han har masse fine sanger. Har koblet helt ut det å gå på konserter siden lille M kom til verden, men kjenner nå at jeg gjerne kunne tenkt meg en tur ut innimellom. Det er masse fine konserter og teaterstykker jeg gjerne kunne tenkt meg å se.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Håper dere har en deilig kveld du og kjæresten, og James da;-D
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Å, så topp for dere!!! Regner med dere er på plass allerede, håper det blir som forventet!! Uansett er det noe eget å gå på noe koselig og fint sammen med kjæresten Referat ønskes Jeg skal følge med på Kveldsnytt og se etter bamser, roser og truser....
Maud Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Håper dere koser dere masse, det har dere fortjent etter den kjipe påsketuren deres :-D
♥Snulder Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Høres herlig ut med konsert!!! Kos dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå