Gå til innhold

8 mnd-kontroll, hvor store var deres små? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 8 mnd kontroll med Milla i dag - hun har slitt litt med vekten de siste 4 mnd og jeg har vært på vektkontroll hver 14. dag siden det (pes...) Hun hadde gått opp 140g siden sist (15 dager siden) og var nå blitt "hele" 6595g og 66cm. Skal tilbake igjen på kontroll om 14 dager og hs skal snakke med legen om Milla trenger time der pga vekten...bedre å skjekke en gang for mye enn en gang for lite, selv om jeg regner med alt er ok...hun er jo en blid og fornøyd unge, ikke ser hun spesielt tynn ut heller - hun er bare liten for alderen;o) Hun var jo normal i vekt og lengde da hun ble født - 3350g og 51cm - så det går sakte fremover her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så liten hun er! :-) Mini var 9 kg og 72,5 cm på 8 mnds kontrollen, da var han så godt som helt gjennomsnittelig stor for gutter på 8 mnd.

Skrevet

Vi var ikke på kontroll når hun var 8 mnd, men 9 mnd. Da var hun 9840 g og 74,5 cm lang. Når hun var 4 mnd veide hun ca det samme som Milla veier nå. ;o)

Skrevet

Nei, hun var 3 mnd når hun veide det samme. :o)

Skrevet

Ja, jeg har inntrykk av at de fleste er litt større enn henne på dennne aldren...var på barselgruppe i dag og der er det tre babyer som er ca en mnd yngre...og MYE større, de har tatt henne godt igjen siden sist gruppe (som var for 4 mnd siden) ;o)

Skrevet

hmm... veide han for et par uker siden, og da var han 7480 g. og 69,5 cm. Han blir 8 måneder om to uke ca....så har nok vokst et par hundre gram tipper jeg! Spiser som bare det hvertfall (alt utenom minddag), men er veldig aktiv så vet ikke om han legger så veeeldig masse på seg for tiden. Men tenkte å veie han neste uke, så blir spennende å se! =) Men har begynt å bruke strl 74 nå, var kjempelei alle 68-klærne...hehe...

Skrevet

Jeg fant akkurat frem klær i 68 for jeg var så lei av 62, he he - trodde ikke jeg skulle brude de så lenge;o)

Skrevet

Hehe, forstår deg godt! Er vel ca like gamle disse to, da. Min er født 8. august, å nå er det mer barneklær enn babyklær...hehe...og jeg storkoser meg med ¨å kle han opp!

Skrevet

Ja, hun er født 29. juli. Er gøy med klær nå, mer "jentete" klær enn bare sparkebukser;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...