Milla med spettn :) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vi klarte det etter mange måneders prøving og X antall tester med dårlig resultat lyste det gravid i displayet bare fire uker siden unnfangelsen så alt kan jo skje, har mistet en gang før, men jeg er så glad at jeg måtte meddele det til dere Masse klemmer fra Millemy og hennes kjære
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer såååå mye!!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet. Håper det går bra denne gangen:)
2prinsesserogbim Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så masse.... håper alt går vel ønsker deg lykke til
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 heldiggrisen altså!!:-) gratulerer så mye! masse lykke til og håper spira klorer seg godt fast!
mom2agirlandaboy Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Du har all grunn til å være glad!!! Kos dere i lykkerusen! Gratulerer så mye.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så utrolig mye! Denne gangen går det bra vet du! Bare slapp av og nyt ned snart voksende magen:) Du er kjempe heldig:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye! Håper spiren din klorer seg fast!
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer såååå mye:o) Og lykke til med svangerskapet!
Cillepille Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Grattis så my!! Må spiren klore seg fast!!!:-))Masse lykke til!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer maaaaaaaaaaaasse Kos deg med den voksende magen
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så masse med " førjuls-presangen" Kos deg med magen . Håper vi andre kan følge deg over til 1. trim. snart. :-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Gratulera så masse :-) lykke til.
Milla med spettn :) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk alle sammen kjempekoselig Stor klem fra lykkelig millemy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå