Gå til innhold

hurra jeg er gravid :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarte det :) etter mange måneders prøving og X antall tester med dårlig resultat lyste det gravid i displayet :) bare fire uker siden unnfangelsen så alt kan jo skje, har mistet en gang før, men jeg er så glad at jeg måtte meddele det til dere :)

 

Masse klemmer fra Millemy og hennes kjære

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!!:)

Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet. Håper det går bra denne gangen:)

Skrevet

Gratulerer så masse.... håper alt går vel ønsker deg lykke til

Skrevet

heldiggrisen altså!!:-)

gratulerer så mye!

masse lykke til og håper spira klorer seg godt fast!:)

Skrevet

Du har all grunn til å være glad!!!

Kos dere i lykkerusen!

Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! Denne gangen går det bra vet du! Bare slapp av og nyt ned snart voksende magen:)

Du er kjempe heldig:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper spiren din klorer seg fast! :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye:o)

Og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Grattis så my!! Må spiren klore seg fast!!!:-))Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer maaaaaaaaaaaasse :)

Kos deg med den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med " førjuls-presangen" Kos deg med magen . Håper vi andre kan følge deg over til 1. trim. snart. :-)

Skrevet

Gratulera så masse :-)

lykke til.

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) kjempekoselig :)

 

Stor klem fra lykkelig millemy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...