Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Gutten vår gråt nesten aldri når han var helt liten. Nå de to siste månedene synes jeg at han gråter så mye eller rettere sagt sutrer og er sint. Er nesten redd for at han har vondt noe sted. Føler av og til at jeg har gjort alt. Han har fått mat, søvn og masse kos, men likevel blir han sint når jeg legger han på gulvet. Han er 7, 5 mnd. Trodde ikke babyer var så sutrete når de hadde blitt såpass store. Føler jeg liksom ikke finner ut av hva han vil...
Bergene Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Sitter og krabber han? Hvis ikke så blir han kanskje bare rett og slett frustrert over at han ikke kommer seg noen vei? I så fall blir det nok mye bedre når han lærer dette, det ble det her =). I mellomtiden kunne du kanskje skaffet deg noe godt bæretøy sånn at du får gjort litt? En sele hvor du kan ha han på ryggen er nok en god ide ;-).
Ung kvinne Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Min datter er også veldig kosete og begynner å sutre hvis hun må sitte alene... hun kan sitte litt og leke, men så vil hun opp igjen. Stresset en periode sånn som deg - fikk ikke gjort noe husarbeid, tiden gikk bare til å kose, å mate, leke og å få til å sove. men det kom seg etter at hun lørte å sitte. tror alt blir annerledes når hun begynner å krype. De blir nok sint og frustrert når de ikke kommer seg noen vei og får gjort det de vil! Har du kjøpt en høystol? min datter ble mye gladere når hun kom opp i min høyde og fikk god oversikt over tingene.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk for koselige svar:)) Han kan verken sitte eller krabbe så det er helt sikkert det som er gunnen. Jeg har tenkt på det selv også, men godt å høre at andre sier det også. Man blir liksom så usikker og redd for at man gjør noe feil som mamma hvis dere skjønner. Han kommer seg bakover da, men det gjør det jo egentlig bare verre... Da satser vi på mindre sutring når poden kommer seg framover....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå