Gå til innhold

Forelska i en annen enn mannen sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en "tilståelse" av venninna min i går. Hun hadde møtt en gammel flamme på byen, og det hadde bare sagt pang igjen. Full tenning fra begge sider og hun sier at det er veldig alvorlig. De hadde ikke gjort noe "galt", bare pratet hele kvelden da.

Ja, jeg synes det er alvorlig jeg, når hun har to jenter med mannen sin og er dønn etablert. hva gjør man om slikt skjer da? Om man plutselig skulle møte "mannen i sitt liv" etter at man er veletablert?

Jeg fortalte henne at gresset sjeldent er grønnere på den andre siden, men siden hun sliter litt med kommunikasjonen med mannen sin, så drømmer hun seg nok bort... Jeg vil prøve å få heen fra å gjøre noe dumt, men hvordan kan jeg ovetale henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja det er skummelt å bare sånn plutselig snu opp ned på livet sitt pga at man har blitt betatt. Syns hun burde tenke godt igjennom dette, som du sier så er sjeldent gresset grønnere, og den stormende forelskelsen går over etterhvert. Kanskje enda fortere når man har barn fra før. Men hvordan du kan overtale henne vet jeg ikke, du får prøve å snakke henne til fornuft.

Skrevet

Muligens kan du argumentere til du er grønn. Hennes følelser vil nok uansett bety mer.

Kjærlighet gjør blind heter det jo, og kanskje det gjør en person en smule dum også av og til. For uansett hva andre måtte si så gjør man som man vil og man hører skjelden på fornuft selv om 10 personer sier det samme.

Skrevet

Hvis forholdet er dårlig fra før kan jeg forstå det, men uansett et brudd bør alltid være på grunnlag av at forholdet ikke fungerer, og ikke fordi man har falt for noen andre. Så du bør be henne tenke seg godt om, sortere følelse, alle kan bli betatt av andre fra tid til annen...sånt styrer man ikke, men det man styrer er om man skal la det få blomstre fritt eller om man rister det av seg og fortsetter livet som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...