Gå til innhold

Ny her. Termin(hvis alt går bra) 30.november.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her nå. 4+5 idag. Ifølge legen har jeg foreløpig termin 30.november. Skal på sykehuset for å sjekke at alt går som det skal på torsdag. Gleder meg. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer så masse. Da har vi termin ca på samme tid om ting går bra for meg også. jeg sliter litt med en del stikkinger over livmoren, var hos gyn idag men han så ikke noe unormalt så jeg satser på at alt er vel :)

Er det din første? dette er vår første og vi gleder oss masse.

Camilla

Skrevet

gratulerer... da er vi nøyaktig like langt... med termin samme dag, inntil videre...

jeg skal på UL 14/4 og gleder meg veldig til det. blir spennende om det er 1 eller 2 og om alt er bra.. tror det er det foreløpig, har ikke merket noe annet iallefall!!!

lykke til !!

Skrevet

Fint å ha noen som er ca. like langt på vei som en kan skrive og snakke med mens en venter. Veldig greitt forum dette synes jeg. Ikke alle vil høre på babysnakk hele dagen. ;) Blir vel mye av det her i gården fremover. Slik at det kan være greitt å lufte en del om babyting her istedet. :)

Skrevet

Termin samme dag, jenter!

Selv tror jeg jeg føder rundt 10. nov, blir spennendes.

Good luck. :)

Skrevet

Helt enig Randi, greit å lufte tanker og følelser her inne!!! Hvor gamle er dere med termin 30.nov ca?? selv er jeg 26 og sambo 28... Vi har forsøkt å få barn i nesten 3 år, så å er gleden stor.

Idag kom kvalmen også gitt!! hhehe Men det er greit det da... er jo et sikkert symptom iallefall!!!

Skrevet

Hei

Har også funnet ut i går at jeg er gravid. Men termin ca 30. november.

Har ingen symptomer ennå.

Har en gutt på 2 år og ni måneder og en stedatter på 14. Er blitt 40 år. Ikke så ung lenger, men når man finner den store kjærligheten sent i livet blir det sånn.

Er så spennende dette. Syns ikke jeg kan fortelle det til noen ennå, så det er godt å kunne dele det med dere her.

Vi gleder oss veldig, men prøver å holde igjen. Er jo mye som kan gå galt da...

Skrevet

Hei Myra og grattis...

ja vi har det litt som dere... jubler stille på en måte... er redd og bekymret for at noe galt skal skje... men overlykkelig for graviditeten!!

lykke lykke til!!

Skrevet

Jeg har en gutt på ni og et halvt år og en på to og et halvt år. Jeg er 28år Det samme blir mannen min om noen dager. Vi har vært gift i 5år. ;) Jeg er spent på morgendagen. Hun jeg snakket med på sykehuset var veldig trivelig. :) Noe en ikke møter på hver dag. Håper bare alt skal gå bra. Er egentlig veldig nervøs. Har en god følelse også innimellom. :) Artig at så mange har termin ca samtidig!

Skrevet

hei.. gratulerer til dere:-) jeg har termin 16 nov, skal til jm den 1 april. skal høre om tidlig ul for å se om alt er bra der inne.

Skrevet

Gratulerer Lampe77 med knøtt i magen! Er interiør geek slik at jeg synes nicket ditt var gøy. ;)

Skrevet

Jeg er 27 år når jeg har terminen. Har ingen barn fra før så håper det går bra denne gangen :) Mannen min er 28 år.

Koselig at det er flere til rundt samme tid. blir spennende å høre hvordan det går med dere.

Er det noen av dere som er plaget med menssmerter og stikkinger i livmoren? jeg kjenner det mye om dagene og idag kom det noe lys brun utflod. er det farlig?

Millemy

Skrevet

Gratulerer!

Da er vi ca like langt :-)

Skrevet

Så morsomt. :) Blir ei spennende tid fremover. :)

Skrevet

Hei! og gratulerer til alle vorende mødre:) Ser vi har termin omtrent på samme tid, jeg har ikke vært hos lege ennå, men regna ut anntatt termin på www.babyverden.no, terminen er da ca rundt 23 november.. Jeg og min kjære samboer gleder oss skikkelig mye!:) Men har ikke fortellt noen om mirakelet vårt ennå.. er jo fortsatt en sjanse for at ting KAN gå galt liksom.. men satser på at alt vil gå bra:) Selv har jeg en sønn fra før, Mathias heter han, født 18.04.07, er snart ett heeelt år!:) Skal bli spennede og veldig utfordrende og være mor til 2 små, som bare den lille 19-åringen jeg er:) hehe:) Noen andre unge mødre her kanskje? Så det var noen her som syntes at dette var en grei måte å snakke ut litt om følelser og tanker om graviditet, og barn, dette er jeg helt enig i, værtfall for oss som ikke har fortelt familie og venner om det ennå.. jeg holder på å sprekke hver gang jeg nærmer meg mamma, eller pappa, har så kjempe lyst til å si det til dem, men tror ikke de vil reagere noe spesielt positivt på denne graviditeten.. Har sliti mye med første sønnen min, da faren hans gikk fra oss rett etter gutten ble født, ifjor.. så min kjære familie vil nok bli litt bekymra, når jeg har bestemt meg for å få enda en liten en:) hehe:) Men denne gangen har jeg en kjempe god følelse på dette:) Gleder meg kjempe mye til magen kommer, imotsetning til forrige graviditet da jeg gikk og FAKTISK skammet meg over den voksende magen.. Sånn skal det jo ikke være.. Men good feeling denna gangen folkens!:) lykke til alle sammen:) Håper på litt komentarer på innlegget mitt, kanskje noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Hei Mamma_L. Jeg var 18år når jeg fikk førstemann. Gikk ifra faren ganske fort, men er nå gift med en kjempekar i fem år nå. Har rukket å bli mamma til to gullgutter nå og håper at alt skal gå bra med knøttet i magen nå og. Godt å få barn når man planlegger eller i det minste er kjempeglad i barnefar. :)

Termin min er flyttet en dag til. 29.november.

Skrevet

ja, det er vel strengt tatt en ganske positiv ting å være glad i barnefaren.. hehe..:) Er det som er så flott denne gangen, for meg:) Endelig har jeg funnet mannen i mitt liv, og nå skal vi flytte sammen og har snakket en del om å forlove oss før den nye bebisen kommer:) Kunne ikke vært bedre, hadde bare mine nære forstått det, og prøvd å se LITT lyst på denne graviditeten, så hadde alt vært perfekt!:)

Gratulerer med neste barn, og lykke til med barn og kjærlighet i fremtiden!:)

Lillian.

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg, 30 november:)

Har en gutt på 3 år fra før så gleder oss masse over denne graviditeten:) Til nå har jeg vært veldig trett og hatt endel vondt i mage og rygg, spesielt når det er mye stress på jobb. Så prøver og ta det litt med ro..

Skrevet

Hei!

Gratulerer alle sammen!

Jeg har termin ca 28. nov.

Jeg er 26 år og har en gutt fra før, 3 år.

Mistet en gutt i SA i fjor, så jeg tar imot alle graviditetssymptomer med åpne armer! Det er deilig å få et stikk i lysken som en påminnelse at jeg er gravid! ;) Er ikke så nervøs og bekymret som jeg trodde jeg kom til å bli..

Mannen min er 36. Gutten(e) har vi sammen.

Er veldig spent på om det blir gutt igjen! :)

Ser ut som det er det eneste vi klarer å lage :P

Men det er jo stas med gutter da! :)

Skrevet

Er spent på kjønn vi og. Har to gutter fra før. :) Alle tegn på graviditet tas mot med takk ja. Håper bare knøttet vil være hos oss. Hver dag som går er bra. :) Jeg har ny termindato 28.november. Blir vel enda lenger inn på november etter UL. :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 30. nov. Gratulerer, alle sammen, og lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...