Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Den siste uka har han begynt å sove så mye, hadde feber en dag men det gikk over. Sover flere lurer på over en time hver, er våken en times tid og spiser, og sover igjen. Er glad og fornøyd ellers egentlig. tror han til sammen sover 18.19 timer i døgnet, er det vanlg??
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har lest at gjennomsnitt er ca 15 timer. Prøv å skrive søvnlogg så får du bedre oversikt. Høres litt deilig ut - jeg har en gutt som i perioder har hatt det omvendte problemet og vært nede i 10-11 timer i døgnet - og jeg merker han har det bedre hvis det er ca 14 timer. Men som foreldre bekymrer vi oss gjerne uansett - men jeg tror så lenge han er glad og legger på seg så er det greit. Du skal vel uansett snart på Helsestasjonen for 5mnd kontroll og kan spørre der.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det er deilig ja:) Har vært endel skriking frem til nå, men så har jeg begynt å legge han når han blir sur, og dermed sovner han. Kanskje jeg har stresset han for mye før, og trodd at siden han sover 12 timer pr. natt skal vi ikke sove på dagen:) Han er superblid nå for tida. Og jeg sitter her og lurer på hva jeg skal ta meg til med all denne uforutsette fritiden:) Nå våkna han og synger der borte i grinda... Så kan han jo være oppe til han legger seg for natta kl. 18... jeg skal på kino:) HI
Smiiil :o) Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Vi er i samme båt vi da. Jeg har ei jente på 4 måneder. Hun sover også vannvittig mye. Minst 18 timer i døgnet. Har vært litt bekymret, men hun, i likhet med barnet ditt, er blid og fornøyd når hun er våken så. Vi har vel bare et luksusproblem vi da.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jenta mi er kun våken 6-9 timer om dagen hun også (hun er 4 mnd). Sover maaaasse, og det har hun gjort i en god stund nå. Jeg "tar" henne straks jeg ser tretthetstegn, og da sovner hun kjapt uten noe om og men. Og når hun er våken er hun stort sett smør-blid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå