pelleguri:) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvor lenge er det vanlig at babyer "må" rape etter et måltid? Gutten min er 11 uker. Noen ganger raper han høyt og godt, andre ganger kommer det ikke en lyd. Hvor lenge skal man vente på at rapen kommer?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Min er 10uker. Med mindre gutten din plages av luftsmerter pga manglende rap ville jeg prøvd en stund og går det ikke så går det ikke. Men hjelper ofte å legge hun her flatt i ett minutt også ta henne opp igjen. (gjentar om nødvendig) Da kommer det gjerne en rap. Eller å legge henne på magen. Om natta sovner hun ofte mens hun får mat og da vekker jeg henne ikke for å rape,,, (hun sover nemlig lite...)
Prins05&07C",) Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi hadde "problemer" m å få lillegutt til å rape da han var så liten. I tillegg hadde han mye magevondt, så vi måtte prøve å få ut rapene. Men noen ganger gikk det ikke. Hendte det kom en rap lenge etter måltidet. Fant ut at det hjalp å legge han flatt en stund før vi tok han opp igjen, da kom rapen fortere. Men det tok flere mnd før den kom av seg selv. Nå er det ingen sak! Du kan jo prøve uten rapen, kanskje det går bra:o) Du merker jo fort om han blir urolig, da kan det være at han trenger å rape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå