Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Er kun i uke 21, men har tenkt å begynne å kjøpe inn litt utstyr snart. Har lest litt om tummytub, og etter det jeg har lest om den så skal den være veldig bra. Er det noen som har erfaringer med den fra tidligere? Eller har dere andre gode råd om hva jeg bør kjøpe når det kommer til å bade babyen ? Takker for gode råd og tips .
Vertigo Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har veldig gode erfaringer med TT. Brukte det helt til de ble store nok til å sitte selv i vanlig balje. Med eldstejenta hadde vi den med oss i dusjen på babysvømminga også. Fungerte veldig greit. Men jeg anbefaler å kjøpe med den krakken som det er mulig å feste den på. Da får du litt bedre "arbeidshøyde" ved badinga. Da er det greit å ha TT på krakken, og du selv sitter på en stol. Ellers må en nesten sitte på gulvet selv...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Har tummytub, men ga opp hele greien. Vi hadde en gulpe baby og da er det greit å få vasket hele ungen men syntes det var vanskelig å vaske håret i TT. Vanskelig å holde ungen og, han glapp liksom unna når vi bare holdt med en hånd og skulle vaske med den andre. Men den er kjempe fin til å oppbevare alle bade lekene til storebor i:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Baljen fra ikea til 79,- var forresten super!
MrsL1 Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 hva med disse badestolene? Kjøpte meg en sån en jeg... kan jeg bare bruke den i badekarret, eller må jeg kjøpe balje og?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Mamma har gått til innkjøp av TT til meg, men det er da enda rundt 25 uker til jeg får prøvd den ut, så vet ikke jeg.. Hehe..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Vi brukte TummyTub sist, og er storfornøyd. Og junior koste seg også veldig da han badet i den. Gleder meg til å bruke den denne gangen også. Vi syntes forresten ikke det var vanskelig å vaske hår i den, brukte bare en liten kopp til å "dusje" over håret med. Barnet holdt jeg lett med den ene hånda før han kunne sitte selv, så hadde jeg en hånd ledig til å vaske med. Og jeg slet med bekkenet, og hadde så vondt etter å ha brukt vanlig vaskebalje,men TummyTuben hadde jeg bare mellom beina mens jeg satt på gulvet.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 jeg hadde sånn badestol til størstemann,den var helt super når han ble litt større,brukte den i badekaret:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Brukte en tilitersbøtte fra Tupperware første par mnd. jeg. Funket helt utmerket. Etterhvert fikk jeg en liten badestamp ala den fra IKEA som vi brukte helt til 3 årsalderen da vi fikk badekar.
Nætte;mortil2 Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Kjøpte en stamp med tropp i bunnen for 120 kr på Obs og var superfornøyd med den! Lillemann likte så godt å ligge å få vann over ørene.. Og var godt med arbeidsplass i den også. Så den blir å komme fram nå til nr to. Han badet i den til vi flyttet, her har vi badekar, men det er litt stort for en nyfødt.. Så blir balje frem til babyen er såpass stor at det er kjekt med badekar!!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 har selv kjøpt tummytub til barnet vi vetner i juni. hørt mye bra om den.jeg har kjøpt den krakken så tt blir litt høyere. har flere venner som har brukt tt som er veldig fornøyd med,så derfor bestilte jeg den så får vi se:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå