Gå til innhold

hva står på ønskelista deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig var det vanskelig å komme på noe som skulle stå på ønskelista. hva er vanlig å ønske seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ønske oss penglass/vinglass, bestikk, boller, og frokost og middagsservice det er noe men er nok mere jeg kommer på når vi skal reise å se på div ting på "til bords"

Skrevet

Vi ønsker oss flatskjermer (mange som går sammen i tilfellet altså:), vannkoker, brødrister, sengetøy, endel Rosendahl ting, Eva Solo ting, brødbakemaskin, kjeler & stekepanner for å nevne noe:)

Håper det var til hjelp:)

Skrevet

Tivoli DAB radio, Stelton kaffekanne, Sentimento vinglass, taco-service, Vipp søppelbøtte og såpedispenser bl.a. :-) Har satt opp gaver i alle prisklasser, noen vil kjøpe alene, andre spleise. Har også ønsket oss gavekort på Elkjøp, bokhandel og sportsbutikk.

Skrevet

Dette ønsker vi oss:

Finere bestikk enn det vi har. Har kun fra Ikea

Rødvin

Tangenglass

Malerier

Vanlige kjøkkenglass

smørsmelter

Kjeler

Gavekort Bohus

Gavekort Elkjøp

Gavekort Plantasjen

Turutstyr

Videokamera

DAB radio/nettverksradio

ensfargede badehåndklær

Dobbeldyne

Tempur puter

Fryseboks

ja.. det var litt fra vår ønskeliste. Er vi så heldige og får noe av dette, blir vi veldig. veldig glade..

Skrevet

Planlegger ikke bryllup, men på vår ønskeliste til jul og bursdager "står" det ting til de seriene vi samler på; hardangerbestikk og rosendahl grand cru.

Vi har det meste av det vi TRENGER men av ting vi ønsker oss er det Kenwood major kjøkkenmaskin og et penservice. Men penservice er vi virkelig ikke enige om enda! Jeg liker de med mønster og bord på kanten, og det liker IKKE han. Han liker veldig moderne kopper med merkelige hanker, og det skal IKKE jeg ha som penservice nei! :-) Det blir nok et elegant, hvitt service på oss. Og så kommer vi til å ønske oss glass i en serie, slik at vi har rødvin, hvitvin, og farrisglass i samme serie i allefall.

Annet er duker, sengetøy, bilder/kunst, krystallvaser og lysestaker. Som regel de tingene en har lyst på, men som en ikke helt kan forsvare å kjøpe til seg selv sånn helt uten videre. Men ikke for dyre ting heller... Ville nok hintet kraftig om Kenwooden til mamma eller svigermor, men ikke satt den på ønskelisten.

Skrevet

Her er noe fra vår ønskeliste:

Gavekort på Bohus

Gavekort på lamper

Gassgrill

Gressklipper

En serie med glass – 12 rødvin, hvitvin, cognac, brus/øl, snaps

Gavekort på opplevelser

Et servise

Trillebår

Dvd-spiller

Lite stereoanlegg

Kjele

Stekepanne

Flytter inn i nytt hus 1.august, så sånn sett passer det bra med bryllup ;-)

Skrevet

Vi har begynt å sette ned litt ting:

- Kitchen Aid kjøkkenmaskin, rød

- Kitchen Aid blender, rød

- Diverse deler til Figgjo Verde-servise

- Diverse deler til Figgjo Spir (sausmugge etc)

- Deler til Maya bestikk

- teskjeer, kakegafler, koldtgafler, Edel sølvbestikk

- skikkelige kasseroller

- ZPA Moi Verde vispekjele

- Ittala glass, grå

- kunst

- diverse Eva Solo-greier

- diverse kjøkkenutstyr

- Global kjøkkenkniver

- Rørospledd

- dørskilt

- postkasse

- sengeklær

- duker

- håndklær

- diverse brettspill

- Aschehoug og Gyldendals store leksikon

- Aschehoug og Gyldendals Atlaspakke

- kokebøker

- turutstyr (bestikk, stormkjøkken, liggeunderlag, turkniv, turkopp, soveposer ++)

- Gavekort på div butikker

- Gavekort på opplevelser :)

...har tenkt å sette opp liste med ting i alle prisklasser, gjerne "hele gaver" slik at man slipper å kjøpe 1 tallerken (som jeg synes er den kjipeste gaven jeg gir...) om man ikke skal bruke så mye penger :) Har dog et litt ambivalent forhold til ønskelister, synes det er praktisk selv når jeg er gjest, og det er mange som liker det, men jeg får litt følelse av "bestillingsliste"... Men vi kommer nok til å skrive en likevel.

Skrevet

Vi har det meste, og dobbelt opp av mye, så vi kommer til å opprette en "huskonto", som skal brukes til påbygging og opp-pussing av huset, og så ønsker vi oss bidrag på denne. I tillegg må vi nok føre opp noen mer "ordinære" ønsker, men vi vet rett og slett ikke helt hva enda. Kan jo ønske oss gavekort på hagesenteret, møbelbutikk osv, det vil jo bli nødvendig etterhvert det også. Men synes vi må føre opp noe annet enn bare penger, jeg vet det ikke er alle som synes det er så greit å gi.

Skrevet

Foreløpig har vi kun Rosendahl på vår ønskeliste, men skulle gjerne ført opp mer der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...