Venezia 1 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Kjøpte babydyne på Barnas Hus, som jeg vasket før vi skulle ta den ii bruk. Den er sydd slik at det er flere "rom" for fyllet, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg fulgte vaskeanvisningen, men når jeg tok den ut av trommelen viser det seg at alt fyllet ligger i hjørnene på disse små "rommene". Har forsøkt å riste den og alt, men fyllet blir der det er og dvs at det er store deler av dyne som nå bare er trekk. Det må da for svingende være reklamasjonsgrunn eller? Ikke det at den kostet en formue, men jeg kan jo ikke bruke en dyne uten fyll!
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Tørket du den i tørketrommel med tennisballer inni trommelen? Blir bedre jo mer du tørker den med tennisballer. Jeg gjorde det samme og var fortvilet, men ordnet seg da jeg hadde tatt den noen runder i tørketrommelen.
Venezia 1 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Tromlet den uten tennisballer. Hvor mange baller bruker du? De kan vel ikke skade trommelen - den er ganske ny...
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg brukte 4 baller, var det jeg hadde i huset. De skader ikke trommelen nei. Ganske vanlig å putte tennisballer i trommelen når man tørker dun-klær eller dyner. F.eks. dunjakker også. Tror til og med det står på vaskeanvisningen på noen sånne ting, at de bør tørketromles med tennisballer. Ellers hjelper det å tromle uten baller også og ta den ut og riste flere ganger. Men det er jo mye mer pes da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå