Gå til innhold

fikk tlf ista..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra en jobb eg søkte på før ej fann ut atte ej va gravid..ej skal på interju idag!he fast jobb og alt,men spennande me nåke nytt.men lure litt på om ej skal sej at ej e gravid!!??dei kan no ikkje lavere å gi mej jobben for ej e gravid..!men de e no forståli visst dei ikkje vil ha mej.ej he no trossalt en jobb da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke oppgi at du er gravid:)

Skrevet

jeg ville ikke sagt det, du er jo ikke pliktig å fortelle det før du er nesten 6 mnd på vei..

Skrevet

Jeg ville ikke sagt det i første runde, men om du blir tilbudt jobben syns jeg du bør si det.

Lykke til og grattis med innkallelsen :)

Skrevet

takk jenter..

interjue gjekk kjempe bra da,men so spurte dei om eg hadde planer om flere barn so sa eg ja og sa oxo atte eg var gravid..!dei vart kjempe glade for eg sa de men sa oxo atte..lykklige omstendigheter for deg ,en strek i regninga for oss.so den jobben får eg nok ikkje..

han sa under heile interjue atte du virker lovende å virker som den rette personen for oss.menmen..eg tar de ikkje så tungt.har jo fast jobb..stiger snart i lønn oxo:)

Skrevet

Kan forstå at det er en strek i regningen for de, men jeg blir frustrert likevel...De har ikke engang lov å spørre om slike ting trodde jeg..Føles feil at vi som setter frem nye verdensborgere skal få svi på denne måten:-( At HAN i tillegg sa at du virket som den rette for jobben og virket lovende gjør meg ekstra irritert :-)

Sånn..måtte bare få det ut..Hormonene gjør meg vel til en enda større rødstrømpe;-)

Ha en fortsatt fin dag, jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...