Gå til innhold

Hva syns dere egentlig om overvåkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1703425.ece

Det er jo det store temaet these days. Om vi skal tåle å bli overvåket i ett og alt, eller om det er for vår egen trygghet?

Hva syns vi egentlig om å bli overvåket?

-i gata, på bussen, på kjøpesentre, i minibanken, i banken, på posten, på trikk, tog og i køer... I bomringen osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting å skjule...... :o)

Skrevet

Er vel ikke stort å gjøre med :) men da jeg fant ut at man kan finne ut ved hjelp av posisjonering på mobilen hvor man er til enhver tid...altså at andre kan gjøre dette med meg uten at jeg veit det, da reagerte jeg litt.

Skrevet

her har det vært snakk om å overvåke deler av byen pga masse vold og straffbare forhold i helgene. Jeg er positiv til det, for som sagt: jeg har heller ingenting å skjule...

Jeg tror det er preventivt, jeg! Er man i tvil om man gjør noe overilt tenker man seg kanskje om når man vet man blir overvåket av et kamera? Minibanken sladrer jo hele tiden på hvor jeg er!! Og alle gangene jeg drar kortet så vet NOEN hvor jeg er til enhver tid...

Skrevet

Jeg har ikke noe imot å overvåkes, så lenge det er myndighetene som står for overvåkningen. Ikke fullt så begeistret for at feks. barna mine filmes. -men det er vel meningen at det skal virke preventivt i forhold til kriminalitet, og det er jo det mest positive. Samtidig kan det være med på å oppklare saker, og det er jo også bra.

Men ikke så gøy å bli filmet mens man feks. ammer eller klør seg i rompa eller whatever..haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...