Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Jeg har egentlig bestilt meg en kjole i hvitt,sølv og tyll - men så kom jeg over denne. Sååå vanskelig å bestemme seg!.. Vi skal ha et lite sommerbryllup i hagen med familie og nære venner. Hva tenker du når du ser denne kjolen? Planen er slør eller blomsterkrans i håret. Hva synes du passer best til den? på forhånd kjempe takk for svar! :-)) Happy bride ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Uff da glemte å legge ved linken: http://www.christabellas.dk/pi/Lilla_Prom_1712_2.aspx Sånn- hjelper du meg? ;-) Happy bride
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Første jeg tenker er at den ser ut som en kjole fra gamle dager, litt sånn Pride & Prejudice, noe som er sjarmerende. Men - jeg synes ikke den var spesielt pen, men heller ikke stygg... Jeg liker ikke fargen så godt, og er heller ikke glad i "rysjer" og blomstermønster. Men - det betyr ikke at den ikke er din stil og at ikke den vil kle deg. Jeg kjenner deg jo ikke... Stol på din egen magefølelse! Klarer ellers ikke helt å se for meg slør til denne, skal du ha lilla slør da?
KR0705 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Jeg klarer ikke å se for meg den som brudekjole. Det er sikkert fordi jeg ser for meg en hvit kjole med slep og slør. Jeg gifter meg bare 1 gang og sa vil jeg ha en "ordentlig" brudekjole. Men ingen ting er rett eller feil. Men jeg vet jo ikke så mye om hvordan dere skal ordne resten, hvor fint alt det andre skal være. I mitt bryllup hadde det blitt helt feil å ha en sånn kjole, og jeg tror samboeren min hadde blitt litt "skuffa" også. Da jeg valgte min kjole valgte jeg en som jeg hviste jeg ikke kunne gå med i en seinere anledning. Den kjolen som er på nettet var veldig fin, men det er en kjole du kunne gått med i et bryllup som gjest. Men alle er forskjellig. Det viktigste er at det passer deg, og din personlighet samtidig som at den må passe inn med blomster, pynt og tema for bryllupet. Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Takk for konstruktiv kritikk Vannmann :-) Har lest svarene dine her før - tydelig at du er en reflektert person, godt for oss andre her inne :-) Jeg er egentlig ikke sånn "dill og dall" type, men har en forkjærlighet for lilla nyanser.. skjønt akkurat når jeg gifter meg trenger jeg jo ikke bruke fargen jeg alltid faller tilbake til ;-) Jeg kan legge ut linken til kjolen jeg egentlig har bestilt. Der er den hvit, men jeg har prøvd en variant som har sølvdetaljer og grått skjørt under det hvite tyllet. http://johnsenbrudeportal.com/Gallery1/H-4B/huge_04_B_005_01 Hva synes du om denne da? :-) Happy bride ( Har ikke endret nicet mitt som er utdatert nå :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Takk til deg der oppe også :-) Nå har jeg bestemt meg for at det ikke blir den lilla kjolen :-) Har jo lyst til å være litt spesiell den dagen - altså ingen bryllupsgjest men bruden ;-) Dessuten skal jeg ha brudepiker - de ville antagelig bli skuffet om jeg ikke så brudeaktig ut :-) Happy bride
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Det var mer en brudekjole ja, en original en også, den får du nok mye oppmerksomhet for! Ville absolutt gått for denne ja :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk igjen Vannmann - da er jeg mye sikrere på mitt valg :-) Kan forøvrig nevne at jeg er Vekt ;-) Utrolig vanskelig å ta valg i forbindelse med bryllupet ;-)) Veier for og imot hele veien.. ha en fortsatt god dag! Happy bride
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg syntes den var kjempefin og den vil ihvertfall være fin på en som vil være en litt "annerledes brud" Jeg tror jeg ville droppet blomster i håret og slør siden kjolen gjør mye utav seg. Heller få håret krøllet i korketrekker kanskje og noen flotte spenner/klemmer med lilla stener . Gjør man det skikkelig gjennomført så blir det kjempeflott :=)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes den lilla var MYE finere enn den hvite.. Om det passer til bryllupet er jo noe man gjør det til selv. Skal man være helt tradisjonelle så kan den kræsje..
KR0705 Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 ja helt enig i at det er mange avgjørelser som ikke er bare enkle når man gifter seg. da er det greit å ha noen å spørre, få noen råd. når gifter du deg? koselig med bryllup ute i hagen også. sommerslig og romantisk
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Nå vet jeg ikke om du mener kjolen til høyre eller den til venstre, men hvis det er den til venstre, ville jeg absolutt ha valgt den. Jeg skal selv ha en tradisjonell, champagnefarget brudekjole, i tråd med mitt tradisjonelle bryllup. Hvis jeg skulle hatt litt mer utradisjonelle rammer omkring, ville jeg gjerne gått i en sånn kjole som den lilla du har sett på. Synes uansett at den var VELDIG mye finere enn den hvite, den likte jeg ikke i det heletatt. Det hele bunner selvfølgelig i hva du kler, hvordan du er som person osv, men med litt huldrehår med en enkel blomst eller lignende, ville nok enhver sett helt fantastisk ut! Tror ikke kjæresten din ville blitt skuffet; antar at han har vært med på å avgjøre rammene omkring selve festen. Om du derimot vet at han forventer hvit kjole og slør, ville jeg kanskje luftet ideen om "noe annet" med ham først. Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Åh, nå ser jeg at bildet av kjolen til venstre ikke endres når jeg går innpå klikker videre på siden. Ergo var det altså den til venstre du mente. Den likte jeg ikke noe særlig; synes den ble veldig dyster. Jeg ville nok valgt en litt lysere farge jeg, det er jo tross alt på sommeren. Jeg har ikke sansen for svarte kjoler, blodrøde kjoler osv, synes brudekjoler skal være litt mer sarte... Men igjen; helt opp til deg! Du liker ikke den kjolen til venstre på bildet da....? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå