fox`y Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 har lagt ut vognen min og vognbagen men får ingen respons.har vært noen men syns liksom d har vært uaktuelt å gå ned sååå mye i pris som de har spurt om liksom. er jeg for dyr eller??? vognen er brukt kunn 3 ganger(er en tvillingvogn fra baby care 1500 kr) vognbagen er heller ikke brukt så mye ( 300 kr) http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12755215
To tette + snart ei med flette Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøpte en tilsvarende vogn, helt ny, for 1500, så er kanskje ikke så rart det er lite interesse?!
* 5 om dagen * Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 er ikke så mange som vil diskutere salg her inne, for det er egentlig ikke lov....
fox`y Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 å d viste jeg ikke beklager.hvorfor er d ikke lov å diskutere d egentlig?.. den kostet 2000 i ny pris, å den er brukt kunn 3 ganger.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Generelt tror jeg folk ikke vil betale mer enn halv pris for brukte varer, selv om de er pent brukt. Det inntrykket jeg sitter igjen med her etter uttallige tråder om slikt. Prøv å sett ned prisen din, kanskje du får noe respons da.
Gulosten™ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde tvilt av flere grunner: -Du nevner overhode ikke hva slags merke vogna er -Du skriver en "barnslig", ufullstendig og lite attraktiv annonse full av rare skrivefeil -Veldig få bilder, og et av dem er dårlig. Denne annonsen hadde jeg glatt hoppet over skulle jeg ha solgt vogna.
* 5 om dagen * Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 kjøp og salg skal vist ikke forekomme på disse trådene...de driver selv med salg, som du ser på siden her, og all reklamen de kjører....om modde kommer,sletter hun innleggene, og mulig du får litt streng beskjed om ikke å gjøre sånt inne på sidene her....
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Kikka på annonsen nå. Rett opp skrivefeilene dine, start setningene med stor bokstav og ha fullstendige setninger. Nevn merket på vogna (har sett ikonet på tur i utlandet selv). Og prisen som sagt kan jo justeres.
To tette + snart ei med flette Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøpte en Simo tvillingvogn, som viste seg å være for stor for døren vår... Den ble brukt 2 ganger, hovedsaklig inne, gav over 8000 for den ny med bag og måtte selge den til 3500, så er nok ikke så lett å få solgt din til det du ønsker for den...
fox`y Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2008 ok takk for d:) sjønner ikke hva som er barnslig men d er d samme. får vell prøve å legge ut en ny anonse senere da. men takk for svar iallefall. skrivefeil kan være for at jeg har dyseleksi bare for å ha d sagt:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Ja, men da bør du få noen til å hjelpe deg med rettskrivingen i annonsen. Du har sikkert en som kan hjelpe deg med det.
fox`y Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2008 Når jeg går inn på anonsen så får jeg kunn endret på prisen og ikke teksten:(
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Du må nok legge inn annonsen på nytt, du kan bare forandre på prisen etter at annonsen er publisert. Men få noen til å hjelpe deg med teksten.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Tvillingvogn og myk vognbag selges. Legger ut min tvillingvogn for salg. Den er kun brukt 3 ganger, og ser helt ny ut. Er sort og beige. Ryggen kan legges helt ned, og seler følger med. Det er god plass i vognen. Da er det i hvertfall noenlunde riktig :-) Ville skrevet merket også! Priser aner jeg ikke noe om...
fox`y Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. mars 2008 ok takk Spetakkel:) har slettet anonsen nå så jeg får prøve på nytt igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå