Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Heisann Er det noen her inne som vet hvordan det fungerer å sykmelde seg nå på slutten av svangerskapet fordi man ikke klarer å ta seg av barnet sitt fordi man er så sliten??og dermed er avhengig av hjelp fra far...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Dersom du føler deg veldig sliten så tenker jeg at dette ikke er veldig bra for barnet.. Å bli/være avhengig av far er jo ikke en grunn kanskje, men syns du skal tenke på helsen din og barnets, og hvordan du føler deg.. Snakk med legen/jordmor (min lege hadde ikke forståelse for trettheten min, så jeg byttet lege og både nye legen og jordmor syns det var rett at jeg ikke jobbet 100%). Jobbet 50% en periode og ble så sykemeldt 100% for 1,5 uke siden - men nå er det bare 5 uker igjen uansett! Lykke til!
♥marita&jentene♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 okei,men jeg er allerede i permisjon...gikk ut i permisjon nå den 15 mars,har termin 5.4. men er så trøtt og sliten nå på slutten at jeg føler jeg ikke strekker til lenger... derfor avhengig av far for at det ikke skal gå mer utover meg og barnet som jeg fortsatt har i magen..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Er ikke dette innlegget veldig likt det som nettop ble skrevet under her?? Kan noen hjelpe meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå