Milli Vanilli Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Da er jeg tilbake :-) Deilig å kunne taste litt på pc-en igjen! Ble operert i armen torsdagen før påskeferien, på ettermiddagen. Ble ganske så invalid, ja. Rart å tenke på hvor avhengig man er av å ha begge armene. Bare det å få på seg klær med en arm, pusse tenner osv. Det jeg reagerte på, og det kommer jeg til å si på etterkontrollen, det er at jeg ikke fikk smertestillende etter operasjonen. Skulle holde med paracet. Ok, tenkte jeg, og kom meg hjem… Skulle gjøre noen øvelser en gang i timen. Da bedøvelsen gikk ut, verket det noe helt for j… Sov ikke et sekund den natten, og jeg klarte heller ikke å gjøre de øvelsene! (Legen hadde skrapt masse vekk inn i leddet, for å åpne opp nervestrømmen). Det første jeg gjorde morgenen etter, var å ringe fastlegen for å få noen sterkere smertestillende. Legen hadde selvfølgelig tatt påskeferie, men det var en annen lege som da skrev ut en pakke til meg. Jeg tok 2 med en gang, sov i 4 timer og klarte da etterpå å begynne med de øvelsene som jeg skulle. Etter dette følte jeg at jeg var på bedringens vei med en gang!! Så nå er jeg nesten helt fin, det er visse ting som er vondt enda etter operasjonen, det å gripe med hånden skal jeg være forsiktig med helt i begynnelsen. Sånn har min påske vært he he. Håper dere har hatt en kjempefin påske alle sammen
Plutseliten :) Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Godt å høre at du er på bedringens vei Veldig rart at du ikke fikk mere smertestillende.Om de mente at det skulle holde med paracet,så er det jo individuelt hvordan man reagerer.Flott at du sier fra til dem om det på kontrollen. Fortsatt god bedring,og vær forsiktig så det gror skikkelig )
coscos Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Godt å høre at du føler deg bedre. Rart det med at de ikke ga deg noe smertestillende. Synes du burde fått med for sikkerhets skyld, i og med at det var påske. Og, så kunne du jo selv vurdere om du trengte å ta det når bedøvelsen gikk ut. Jeg ville nok også sagt fra på etterkontrollen, ikke noe morsomt å måtte ordne så mye selv i etterkant.
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jo takk! Håper det går bedre med deg. Jeg synes også du skal si ifra på etterkontrollen, det høres litt merkelig ut at du ikke fikk smertestillende... Fortsatt god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå