Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tar meg selv i å dagdrømme stadig vekk, spesielt etter jeg har lest en eller annen trist kjærlighetsroman:P Herregud, jeg må virkelig klype meg i armen så jeg våkner opp noen ganger, dagdrømmingen er blitt værre etter at jeg ble student.. hehe
Gjest Jawhol Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 jepp, om alle lotto millionene som snart skal rulle inn på kontoen min, helst i nærmste framtid:)
WP-TLogPeanut Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ikke nå lenger... før gjorde jeg det hele tiden ... lurer på hvor dagdrømmene ble av
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 HELE TIDEN!! Drømmer om hus, bryllup, ferier, sommervær..++ Masse om fremtiden og hus! Synes det er greit å drømme seg litt bort jeg:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Masse her.... Om helt usaklige ting. Tenker at jeg skal ned i kjelleren å henge opp klær etterpå, og derfra er det i gang. "Så detter jeg ned trappa, Leah skriker, og hva gjør jeg da. Joda, jeg må jo få tak i tlf og ringe 113, for jeg har jo brukket beina. Også havner jeg på sykehuset og får ikke sett Leah... " osv osv.... Hahaha, helt skrudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå