Sessa ruger igjen... Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 ...er det egentlig bare alle historiene til Vera fra foreldre og barn samlet i en bok? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe den etterpå, men jeg abonerer jo på f&b så jeg har jo lest det som står der...
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ja, jeg har ikke abonnert på f&b så jeg syntes den var hysterisk morsom. Er vel føyd til litt, men hovedsaklig er det det samme ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå