Gå til innhold

Kraftige kynnere hvert 5.min hver kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33+3 idag. Har den siste uken hatt helt stram kulemage (kraftige kynnere) hvert 5.min hver kveld (og det varer gjerne opp til 2-4 timer i strekk). UBEHAGELIG!! De kommer når jeg sitter rolig og slapper av også...Og babyen spreller så hardt for tiden at jeg er blitt helt øm på "innsiden" av magen. Føles som den aldri sover lenger...

Kan det bety at det ikke er så lenge igjen til fødsel?

Noen som har erfart noe lignende før? PS: Magen har senket seg, og det er derfor mulig at hodet har festet seg allerede. ..

Skal til jordmor i morgen, så får spørre henne også.

Men hadde vært fint å høre om andre med liknende erfaringer!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. er også 33+3 i dag å har akkurat det samme som deg-bare at slik har jeg had det i flere mnd... var til jordmor i dag,alt bra..hodet ligger ned men har ikke festet seg. Føles slik at babyen snart skal komme ut,men dette betyr ikke at dette er et tegn på fødsel.Jm ba meg ta kontakt med føden når kynneran vart mer enn 1 minutt. dem jeg har nå varer bare ca 10-15 sek med 5 min i mella..veldig ubehagelig ja.

Skrevet

Har hatt det sånn ett par uker jeg også. Er nå 37+5. Har fått beskjed om at det har med modning å gjøre. Håper for din del at det er lenge igjen til fødsel. Hør med jordmor du. Eller ring føden i kveld når du har det sånn så de får sjekket det når det står på.

Lykke til.

Skrevet

Var meg som skrev dette innlegget... Oiii, mine varer i 1-2 min.hver gang...hmmm

Skrevet

Siden uke 33 har jeg har hatt regelmessige kynnere hvert 10 min, kynnerne varer i 1 min hver kveld. Hodet ligger så langt ned at jeg kjenner dunking in symfysen når jeg går.

Jeg ble sykemeldt pga dette, for legen mente at det skyldes stress.

Nå har jeg 16 dager til termin.

Jeg har ikke født enda.. så regelmessige kynnere er ikke lik en tidlig fødsel.

Snakk med jordmor du :)

Skrevet

Ok, så da kan jeg gå med konstant kynnermage i mange uker til...

JIPPI!!! (not) hehe!:) Skal snakke med jordmor i morgen ja.

Skrevet

Du kan nok det ja. Kjipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...