Gå til innhold

På torsdag skal jeg til konsultasjon for figurforming:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

(trenger ikke noen spydige kommentarer)

Etter mange år med dårlig selvbilde pga hofter,lår og mage skal jeg endelig ta steget å muligens gjøre noe med det. Har fått ei nydelig datter,så nå er tiden inne for å stråle:) Lurer på om noen andre har gjort dette og hvordan resultatet ble,kan man gjøre alt samtidig,eller må man igjennom flere operasjoner? Hilsen fra en dame som gleder seg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lurer litt på hvorfor denne drastiske handlingen? Forstår at du har dårlig selvbilde men det løses vel ikke på denne måten?

Dette er ikke ment som kritikk, ble bare litt paff.

Skrevet

Jo det kan godt være det løses på den måten hvis HI er misfornøyd med det ytre selvbildet. Jeg har alltif vært svært kritisk til min egen kropp spesielt magen min. Og jeg vet at hvis jeg har behov for det, kommer jeg til å gjøre noe med det etter nr. 2. Min man sier han er superfornøyd med kroppen min, men hva hjelper det når jeg selv ikke er det? Det er veldig komplisert dette med selvbilde, men det er noe med at det indre gjenspeiler det ytre og vis a versa.

Skrevet

Ja, det er veldig komplekst dette med selvbildet. Men nettopp derfor er det ikke nødvendigvis dette som skal til for å endre sitt eget selvbilde.

Skrevet

Jeg tok fettsuging av ridebukselår og leggene da jeg var ca 20 år. Hadde ikke direkte dårlig selvbilde (jo litt da...) men det plaget meg mye spesielt med ridebukselårene. De er fortsatt borte. Leggene ble ikke så mye mindre, var mest muskler. Fikk faktisk mye bedre selvtillit etterpå og har ikke angret på det. Jeg mener også at det ytre kan spille inn på hvordan man føler seg. Men selvsagt ikke alltid, og det er komplekst.

Skrevet

Ja,det er akkurat det jeg tenker også,men jeg sitter med en liten spent "klump" i magen,men det er vel vanlig?? Var det veldig vondt etterpå? Og om du har lagt på deg,hvor har det eventuellt vært og har det sett teit ut?? Hilsen HI

Skrevet

misunnelig på HI jeg!!skjønner henne veldig godt hvis hun ikke er fornøyd med seg selv, for jeg er akkuratt likedann selv! er 22 år og har kropp værre enn en gammel dame. strekkmerker, ridebukselår, masse cellulitter,små henge pupper som ser ut som vrengte bukselommer uten bh, og mage.. ikke spesielt fint syn nei, så skulle gjerne forandret masse,men har desverre ikke råd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...