♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Forrige fødsel hadde sønnen min fått ekte knute på navlesnora, så han var litt stresset på grunn av det, og pustet ikke med en gang. Dette var visstnok ikke så vanlig,e tter det jeg forsto, men jeg klarer jo ikke annet enn å tenke på det hver gang det er mye bevegelse i magen, om lillen i magen kan bevege seg såpass inne der at han også får til en ekte knute? Og om det kan være kritisk på noe vis?? Noen som vet noe om det?
PAVEEL Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 nin nr to hadde også ekte knute på navelstrengen, men den var ikke stram da og navelstrengen var nesten 1 m! han var ikke noe spes urolig...sikkert skjedd når han var bitteliten, altså tidlig i svangerskapet... kos deg m bevegelsene i magen du:-)
Mamma05&08 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Etter så jeg har forstått så kan ikke en knute på snora eller at den er rundt halsen på barnet gjøre noe skade inne i magen. Det som kan skje er at den kommer i klem under fødsel, men da er det jo overvåking av hjertelyd hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå