Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

løper til legen med en gang babyen har hoste og er tett??

Er det unormalt å se det litt an noen dager?

Hun har ikke feber og er fornøyd når hun er våken. Våknet litt i natt, men sover og spiser som hun skal. Sikkert storebroren som har smittet henne. Han har vært veldig forkjøla, og både jeg og pappaen har vondt i halsen.

 

Når går dere til legen med de små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter at etter 3 dager med feber bør man oppsøke lege - for da ligger det gjerne noe mer der enn man ser , f.eks. ørebetennelse.

Men enig med deg at noen løper jo til legevakten bare tempen stiger over 37.

Min gutt blir stkas 1år og vi har vært tillege to ganger. En gang som nyfødt der han mistet stemmen. Og nå nylig med en skade.

Men han har vært myyyyye syk, med feber, oppkast, diarè, hoste osv.

Det er jo helt vanlig med barn.

Man oppsøker da lege om allmenntilstanden er dårlig over tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...