ruffen Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 løper til legen med en gang babyen har hoste og er tett?? Er det unormalt å se det litt an noen dager? Hun har ikke feber og er fornøyd når hun er våken. Våknet litt i natt, men sover og spiser som hun skal. Sikkert storebroren som har smittet henne. Han har vært veldig forkjøla, og både jeg og pappaen har vondt i halsen. Når går dere til legen med de små?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det heter at etter 3 dager med feber bør man oppsøke lege - for da ligger det gjerne noe mer der enn man ser , f.eks. ørebetennelse. Men enig med deg at noen løper jo til legevakten bare tempen stiger over 37. Min gutt blir stkas 1år og vi har vært tillege to ganger. En gang som nyfødt der han mistet stemmen. Og nå nylig med en skade. Men han har vært myyyyye syk, med feber, oppkast, diarè, hoste osv. Det er jo helt vanlig med barn. Man oppsøker da lege om allmenntilstanden er dårlig over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå