TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 håper du har hatt en deilig påskeferie! ) Jeg har koset meg masse, men har ikke fått tanta på besøk enda! 12 dager over IKM i dag... føler meg ikke gravid, men er sånn passe frustrert. Negativ test på søndag... Så har du den oppdateringen;o) Merkelig at det er så mange som ser meg gravid da... MEN kan du se på ting angående studier? Vil vi klare det økonomisk hvis jeg melder meg på sykepleien til høsten tror du? Håper jo på å bli gravid fordet... får jo dårligere råd og sånn, men ser det ut som om det vil gå rundt her? Slik at vi får beholde det vi allerede har kjøpt? Hadde blitt veldig glad for svar altså! Synes du det ser ut som om sykepleien med videreutdanning som jordmor ser bra ut for meg? Eventuelt så har jeg en annen ide og... starte en type butikk. Hadde vært super moro... men er litt redd for at jeg ikke er tøff nok! ... Hadde blitt veldig glad for noen råd og vink, hvis du har? Klemmer
Mamalari Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 ja, har hatt en super ferie:) Har vært en liten tur nord over. Merkelig at du verken for mensen eller positiv test. Burde vel vises nå hvis du er gravid. Men er nok uansett ikke langt unna. Det ser ut som det vil gå greit med studiene. Får opp at du er en veldig fornuftig og analytisk person. At du tenker igjennom ting før du gjør noe. Jeg tok opp et kort på deg og det første som kom opp var et kort som indikerer studier. Det er ganske positivt i denne sammenhengen. Under studiene så kan det se ut som at ting vil bli litt masete. at det vil bli en del og gjøre, men at du alikvel vil komme igjennom med gode reultater. Kan se ut som du helst vil følge den letteste veien. Men er ikke alltid den vil føre deg lengst. Økonomisk kan det bli litt 'kronglete' men dere vil få det til og gå opp Får opp postive kort hvis du starter egen butikk Der kommer også kreativitet opp. Ser ut som du er veldig kreativ. Hvi su skal starte for deg selv, har du tenkt og starte opp med noen andre? Får opp en person til her. Får opp suksess her. Så det vil nok gå fint om du velger denne veien også. Du vil nok komme godt ut av det uansett hva du velger. Har en følelse av at du heller litt mot studiene. Stemmer det?
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Hei igjen... Du har så rett, så rett! Jeg heller veldig mot studiene, da jeg er redd for å ta sjansen ved det å starte egen butikk. Selvom jeg er sikker på at nettopp den typen butikk ville gått veldig bra her, så er jeg redd jeg ikke er tøff nok. Og redd for å mislykkes og at det skal bli veldig tøft. Så engster jeg meg masse da vettu, for hvordan jeg skal gjøre ting og hvordan jeg skal finansiere osv. Jeg er tenker ofte alt for mye over ting... kan bli slitsomt. Så at jeg tenker over ting og er analytisk har du nok rett i... Jeg er nok ofte sånn at jeg følger den enkleste vei ja... Jeg har hatt veldig lyst til å starte butikk, og jeg har vært innom tanken på å starte den sammen med noen ja... Tror det ville vært midt i blinken, men er usikker på hvem jeg vi ha med på laget, hvis du skjønner hva jeg mener... Jeg synes ikke selv jeg er så veldig kreativ, men jeg vet det er en del som karakteriserer meg som det. Har nok lett for å ha litt høye krav og forventninger til meg selv. Ellers så er jeg vekten av stjernetegn, så det er vel derfor at jeg også har stooooore problemer ved å bestemme meg her! Grrrr.... Men fy søren så flink du er altså! Tuuuusen takk mamalari:o) hva ville du gjort hvis du stod i den situasjonen forresten? Blir jo så usikker på hva som er gunstig hvis jeg blir gravid osv...
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Så moro da leia. Når er dagen din da? min er 4. oktober. Er du like tankefull, bekymringsfull og ubestemmelig som meg tro??? *knis*
Mamalari Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 fint og høre at mye stemmer. Er ikke lett og vite hva man skal velge. Veldig usikker på hva jeg hadde kommet til og valgt. Nå skal jeg starte studiene selv til høsten med en liten. Håper det vil gå greit. Men er nok litt sånn som deg, som ikke hadde helt tørt og ta skrittet helt ut om jeg hadde hatt mulighet til og starte for meg selv
leia81 venter gull nr3 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 ja jeg er lik som deg tussemor jeg har 2 oktober
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Mamalari: Ja, det blir nok et enda større steg når man har disse små også... Vil jo ikke at våre valg skal få negative konsekvenser for dem. Da er det på en måte best å ta den trygge veien... Blir enda mer skremmende å satse i den situasjonen, selvom jeg for min del skulle ønske jeg hadde mer bein i nesa og bare kjørte på noen ganger... tusen takk for at du ville titte litt på meg:o))) Jeg søker på sykepleien i kveld jeg... så har jeg enda mer tid til å tenke over saken... Lykke til meg studier og sånn til deg! Jeg gir nok lyd fra meg etterhvert, når mensen har kommet... for positiv test har jeg liten tro på nå... satser på at mai er måneden vår:o) Tusen takk for at du alltid er så snill og behjelpelig mamalari! ) Ha en deilig dag! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2008 Leia: Moro det da... må jo ligge litt i dette med stjernetegna altså... Snør det like herlig hos deg i dag eller???? Ofte så snør det masse her, mens det regner der du bor... har ikke tall på hvor mange ganger vi har reist fra masse snø og endt opp i regnvær når vi drar til pappa og dem. jaja, vi snør snart inne... såååå koselig atte... ;o)
leia81 venter gull nr3 Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 ja snør her nå gitt jeg som hadde håpet på sommer ja ligger endel i stjernetegnet gitt.... dattra mi er å vekt så vi har det gøy og kommer til å få det gøy... vi er så like å krangler for den minste lille ting jaja
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 *fnis* Utfordrende med andre ord;o) Jeg og håpet på vår og sommer. Var en tur hos pappa for å hente ting å vaske huset med i påsken. Skulle vaske ned utvendig, så vi får malt snart. Men på vei hjem fra pappa begynte det søren meg å snø.. toppen av flaks vettu...hihi. Så da får vi vente enda litt til da... jaja... Ha en fin dag da leia:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kom til å tenke på om du kunne se hvilket av yrkene jeg ville passet best i og hvor jeg ville trives best? Ikke meningen å mase altså... bare hvis du har tid og ork! klem til deg.o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå