Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phuuuuu!

Var på Ul i dag og så lille baby-spira.

Hjertet slo som bare det, og alt så fint ut.

Deeeeilliiiig!

Kjæresten ble så glad og rørt, og alt er bare lykke nå.

Er 8 uker i dag, men gyn. målte det til 7+3, men mente at det like gjerne kunne være 8:).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Gratulerer så mye. var det første UL?

Skrevet

Takk:).

Var på en UL i uke 5 for å se at spira satt der den skulle også.

Skrevet

Åååå så koselig Lova!! Gratulere! Det betydde sikkert kjempemye for deg at kjæresten også fikk se hva du kjenner og opplever på kroppen hver dag :o)

Gleder meg til min tur!

Skrevet

Tusen takk, ChellBell! Når er det din tur, forresten?:)

Skrevet

Så bra da!!

 

Men Lova... når du var på UL i uke 5, så dere noe da?? hadde du noe utbytte av det? for jeg lurte på om jeg skulle ta en privat UL snart for å bli litt mindre bekymret, men har fått time til ordinær UL når jeg er 7+3 for å sjekke antall og hjertet....

 

Hva vil du råde til??

Skrevet

Heisann. Jeg var på UL i uke 5 for å se at graviditeten/embryo satt i livmoren, pga en XU for mange år siden, og at hcg innholdet mitt var litt lavt i begynnelsen.

Jeg så ikke noe annet en at det var en bitteliten "bønne" som var på plass. For meg var det bare betryggende at den satt der den skulle, men man kan ikke se hjertet eller noe så tidlig:).

Jeg ville nok ventet litt hvis alt føles greit og som det skal med deg.

Lykke til.

Skrevet

Bestilte time til ul i dag, om 2 uker. Er da 12+6 og håper jeg kan se en miniatyr-baby :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...