Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Syns jeg ikke gjør annet enn å barbere meg,jeg!! hårene på leggene og under armene vokser jo i rekordfart,ser jo snart ut som en mann!!! Dritt lei av å barbere hver dag.. skal vokse i dag.. au:p og håret mitt er så fett... og kvisene popper fram konstant... gurimalla... hvorfor kan ikke ting være som det var forrige gang da...:S hehe slapp unna kvalmen denne gangen,så da må'n vel ta igjen på andre måter.. hihi... Flere?=p Ha en fin dag=)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 inne en tur fra 2 trimester:)det sies at du får gutt ved økt hårvekst:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 fikk gutt forrige gang, da var det ikke sånn...
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Heisann!! Dette svaret har absolutt ingenting med hårvekst å gjøre, hi, hi, men så nicket ditt, og måtte bare innom og hilse på Prøvd å sende deg pm, men får beskjed om at postboksen er full.. Miemamma fra bli gravid forumet - om du husker meg?? Nå har det endelig klaffet for oss også, og jeg er så lykkelig Måtte bare spira bestemme seg for å bli hos oss denne gangen Hvordan har du det? Og hvor langt har du kommet nå? Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå