*Mi tesorito* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 det står i oppskrifta jeg har at man skal bruke 14 buljongterninger, men hvor mye vann skal jeg bruke??? Skal jeg da bruke det som står på buljongpakka?? Ett spm til; det står mr. lee nudler - skal jeg bruke krydderpakka og, eller bare nudler?? Hadde tenkt å begynne i dag, så hadde vært greit å vite...
*Mi tesorito* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 dytt.. Skal krydderpakka i nudlene også brukes...??
*Mi tesorito* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Ingen her som har prøvd sykehusdietten da...?
Mor di! Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hmm... vet ikke noe om den-syns bare det hørtes rart ut med mr. Lee nudler i en diett: den innholder jo mer kalorier enn et marsipankakestykke eller smultring! Jeg ville gjettet på at du ikke skal bruke krydderpakken da det er masse salt og fett i den...men ikke vet jeg =) Hehe..
*Mi tesorito* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Er det jeg og syntes, derfor er det greit å spørre først;) Noen andre som vét?
chill+enda en til Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Tror du kan bruke krydderpakken også, om du ønsker det. Det er mye kalorier i nudler, men husk at oppskriften er til en god del suppe, så det blir godt fordelt utover på noen dager Hvor har du funnet oppskriften?
overkill Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Halve jobben min går på denne dietten så her anser eg meg som spesialist, tiltrass for at eg berre holdt ut to dagar sjølv. Eg syntes suppa var mannevondt så etter to dagar greide eg ikkje smaken. Du smakar til med så mykje vatn du vil ha. Ikkje bruk for mykje. Du kan bruke krydderpakken som følger med nudlane, eller du kan bruke det krydderet du vil.
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Aner ikke noe om sykehusdietten, men du har fått pm;) Klem fra hun som "stjal" nicket ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå