Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Når dere spør om andre har fått foreldrepengene.. Og de svarer enten ja eller nei.. Hva fikk dere ut av det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Haha, ingenting.... men alikevel greit og høre
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Haha, det jeg tenkte ;-) måtte bare spørre - men i det minste vet du hvem som har fått og ikke fått da.. høhø
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Sant nok ) Men kan jo være greit og sondere terrenget litt, siden "alle" her fikk før påske ) Så var igrunn bare derfor jeg lurte på om jeg var den eneste som var blakk
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Ah ;-) en venninne av meg i sandefjord har det litt som deg, alle får penger før henne, mens hennes navkontor betaler når det passer seg ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Vel, hennes navkontor har vært "mitt" navkontor, men det var i 2004/2005, og da fikk jeg ALLTID penger den 25. (avhengig av ukedag, selvfølgelig), men etter at det ble nav, så er det vel like tregt der som andre plasser...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Er du også fra sandefjord? Hun får gjerne penger altofr sent da, for en stund siden fikk hun ikke pengene før langt uti neste mnd etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå