MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har ett bilstol "problem".. 0-13 kg. Noen som har Brio setet?? Får det nemlig veldig billig pga venninne som er butikksjef, mens vi i utganspunktet hadde tenkt oss Acta Graco. Takker for alle gode råd:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi har Akta Graco og er veldig fornøyd med det. Vet ikke mer om Brio setet enn at 2 vennepar har byttet det ut med anndre babyseter, fordi de ikke var fornøyd.
Nit@™ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi har Acta Graco privat, på jobben jeg var på i påsken hadde de Brio (Drosjesentral) Jeg hadde uten tvil valgt Acta. Det Brio var tungt, klumpente og umulig å få montert (også fordi det var så "fjampete") Skulle hjelpe ei med å montere det i en bil, men jeg ga opp!
AE❤️ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har Acta Graco Logico S setet og er kjempe fornøyd. Skal snart bytte nå og da har jeg tenkt og kjøpe Acta Graco Cosmic Comfort! Jeg vet om flere som ikke har vært spes fronøyd med Brio Primo.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Takk for svar jenter. Det er jo en fordel at det er lett å montere riktig og raskt, derfor vi vil ha base i første omgang. Og fra deres svar så ser jeg jo at det heller mot Acta Graco ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå