Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Blir snart sprø her, er det slik at alle holder seg unna taco når de ammer? Drømmer stadig om taco, tacosalat, tacoboller, hva som helst... Spiser løk i små mengder ellers, så kan ikke være derfor jeg ikke skal spise det. Er det krydderet? Har liksom bare fått klar beskjed om at det kan jeg ikke spise - hvorfor det, dere?? Blir smårar her jeg sitter!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har spist det. Ble litt promping, men ikke vondt i magen.
Bie&babylove:-) Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 ehh... hvorfor kan man ikke spise det???? jeg har spist taco hele tiden og det har da gått fint. snuppa har ikke reagert på noe som helst av det jeg har spist... prøv deg frem... det er ikke SÅ ofte barn reagerer på det mor spiser! Kan jo ikke være helt hysterisk heller.... man kan som regel spise litt av det meste! variasjon er vel stikkordet her tror jeg....
pelleguri:) Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Dette lurer jeg også på!!!! Men jeg har spist både taco og fajitas, uten løk. Har ikke merket noe spesielt med gutten min etter jeg har spist det. Har også hørt at man ikke skal spise annen sterk mat. Hvorfor?? Jeg spiste en ganske sterk hjemmelagd wok her om dagen, men ikke noe mer skriking av den grunn. Men jeg var litt spent på hva som ville skje.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Har spist akkurat det jeg har hatt lyst på hele tiden jeg... Taco også, med løk, sikkert 2-3 ganger i måneden helt siden hun var nyfødt. Har ikke reagert på noenting hun...
AE❤️ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Spist taco siden vesla var nyfødt jeg! Men jeg droppet løken frem til hun var neon mnd,også brukte jeg mild saus.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 jeg spiser akkurat hva jeg vil, men venter i to timer og ammer meg en gang før jeg gir henne mat. går veldig bra da.
Mammapudding Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kan spise taco uten at det merkes på Leah. Det er kun løk og jordbærsyltetøy som hun ikke tåler at jeg spiser:)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Spiste jeg taco når jeg ammet fikk ungene mine sinnsykt vondt i magen, så det måtte jeg pent holde meg unna,med alle tre. Kjipt. Dere som ikke skjønner hvorfor noen må holde seg unna, ikke alle babyer tåler at mor spiser sterk mat ol uten å få fryktelig vondt i magene sine.
Begooz Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Jeg spiste taco en gang når gutten min var noen uker gammel og da fikk han vondt i magen. Men etter det kutta jeg ut krydderet. Og da gikk det bra. Nå derimot er han stor gutt på 5 mnd og jeg kan spise alt mulig...han bare fiser i vei. Men man får prøve seg litt forsiktig frem. Der er jo bare de første 8-12 ukene de er veldig følsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå