Gå til innhold

ikke amme,flaske barn =dårlig mor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg en dårligere mor fordi at jeg ikke har tenkt å amme?er mange som henger seg opp i det,du har vel tenk å amme er det vanlige spørsmålet folk kommer med.Jeg hatr valgt å ikke amme da jeg har silikon ,og fått trangere melkeganger,og er drit vondt. Puppa har fylt seg med melk og har fått rar fasong.Jeg vet at melka er viktig for babyn men jeg har valgt å ikke amme.Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er vel ingen dårlig mor fordiom? hehe jeg syns nå i hvert fall ikke det. det velger man heelt selv, om man vil amme eller ikke. jeg skal amme, men det er også fordi det gir MEG så mange fordeler hihihi. du har jo en grunn til ikke å amme, så ikke tenk så mye på det. syns nå jeg i hvert fall da. er så teit dette "ammepresset"; og alle sånne ting som gjør at vi ike føler oss som gode mødre. du blir nok en kjempegod mor selv om du ikke ammer!:D

Skrevet

Synes ikke du er noe dårlig mor selv om du ikke ammer;-)

Skrevet

Jeg synes nok du er en smule egoistisk, men det er opp til deg hva du velger å gjøre. Du er ikke dårligere mor fordi du velger å la være å amme. Men jeg synes nok du er mer egoistisk fordi du velger dine behov fremfor barnet sine. Men vil du ikke amme så vil du ikke og da kan ingen bestemme for deg hva du velger.

Skrevet

Neida, du er ikke en dårlig mor fordi du ikke ammer... Det blir mennesker av flaskebarn og :)

Hvis du venter kritikk, så ville jeg heller kristisert at du har silikon ;)¨

Hihi :)

Lykke til med flaskingen, husk å kjøpe flaske sterilisator - så slipper du å koke flasker.

Hilsen flaskemamma :)

Skrevet

det å amme må få være en privatsak,ikke alle som får det til eller kan..syns ikke du er en dårlig mor selv om du har valgt å ikke amme:)

Skrevet

syns også det er egoistisk av deg. Fordi du er redd for puppa dine. og du vet heller ikke om du har trange melkeganger vel??

Skrevet

Jeg synes ikke det høres helt bra ut å amme med silikon jeg, så kanskje det beste for barnet ditt er å gi flaske? Hvem vet :-) Følg det du føler og det du vil og stå for det, da er det lettere å holde seg rak i ryggen når folk kommer med kritikk.

Skrevet

jeg har pumpe og har pumpa meg mye ,jo jeg har trange melkeganger ifølge jordmor ,da jeg var der på en time til amme hjelp,og jeg har fått en nese spray for å lette på smerten før amming,kall meg egoist om du vil jeg har prøvd å amme .

Skrevet

ja dem for kritisere meg dem som vil ,jeg la inn silikon etter å ha ammet 2 barn. puppene så ut som vrengte lommerOg skulle ikke ha flere barn men ble det med spiral.så dere over her slutt pg dømm folk dette er ikke krangle siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...