mamman til 2 godjenter:) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 er selv i uke 30+3 og enda ikke fått noe som tyder på at det er noe melk der...har lest og ei venninne av meg begynte å lekke i uke 19. er det flere som ikke har fått det? er sikkert normalt altså..hehe..men må bare spørre...
*Super*Mamman* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Mine er helt "tørre" enda.. Men som du sier så er det helt normalt.. Mange opplever ingen melk før etter at barnet er født.. Om man lekker eller ikke under svangerskapet har ingenting å si i forhold til hvordan det vil gå med ammingen etter fødselen..
hmmm? Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jeg er selv i uke 32+2 og merket i dag at det kom gjennomsiktig veske ut av brystene, er det helt normalt?? Jeg ble jo nesten redd for at det var noe gale med meg jeg, trodde ikke man skulle få melk før etter fødselen... hmmm, noen som vet?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 kanskje like greit å ikke lekke da, slepper å tenke på det...hehe...bra det ikke har noe med om vi får melk eller ikke etter fødsel da:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hei jenter! Som alt annet under et svangerskap så er "alt" normalt. Jeg er 29 + 3 og er helt ørken i puppene. Det var jeg med nr 1 også. Det var først etter 3 dager at melka kom, og da KOM den også. Gikk fra litt stor B-cup til stor D cup over natta! det var melk nok til en hel bataljon. Føltes sånn iallefall.. Og min vennine fikk melk tidlig i sv.skapet og hadde også mer enn nok til sin baby. Det stabiliserte seg etter behovet til babyen og alt var såre vel. Men innbiller meg at hvis man har melk fra tidlig i sv.skapet så blir man ikke så jæ... sprengt etter at ungen er ute. Mulig dette er totalt feil altså!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg opplevde å lekke litt rundt uke 23-28, men de siste ukene (er i uke 31 nå) har det ikke vært noen ting. Egentlig litt greit, for det var en plage, må jeg si. Men hvordan man skal tolke det? Nei, det vet jeg sannelig ikke. Alt er vel like normalt som alt annet...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Om man får melk tidlig i svangerskapet, eller kanskje ikke i det hele tatt, har jo ingen ting å si for videre produksjon. Denne råmelken er ikke vedvarende til etter fødsel, den melken som produseres da, kommer uansett ikke før 2-4 dager etter fødsel...så det betyr ikke at dere er klar til amming allerede...eller at de som ikke for råmelk før fødsel ikke får noe etter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå