Gå til innhold

Hvor mange er vi i alderen 20-25 år (+-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vert spennende å sett. jeg blir 22 i sommer. Er det noen som har lyst til å fortelle hva klinikk dere bruker, og hva som eventuellt er galt med dere??

Vi bruker Hausken. Jeg har som nevnt tidligere høye FSh verdier og lave østradiol verdier, noe som tyder på tidlig overgangsalder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 27. Holder til på Aleris. Vi har vært til utredning begge to, men finner ikke no galt, såkalt uforklarlig barnløse...

Måtte avbryte vårt første forsøk pga overstimulering... :(

Bedre lykke neste gang! :)

Skrevet

Jeg er 26 år. Bruker Rikshospitalet. Har en tett eggleder og endometriose. Skal i gang med vårt 1. IVF førsøk snart. :) Nesespray start 3. april. Uttak uke 19.

Skrevet

Jeg er 26 år. Holder til I Haugesund.

Har hatt 1. ivf, men egget ville ikkje feste seg.

Begge har vært til utredning, men ingenting gale; uforklarelig barnløshet.

Skal igang med frys i mai/juni

Klem

Skrevet

Jeg er 24 år. Er nå snart i gang med 3. ivf, siste i det offentlige.

Gikk på p-sprøyte i 4 år, men slutta for 3 år siden. Og har enda ikke fått tilbake eggløsning. Den h... sprøyta ødela kroppen min:(

Holder til i Porsgrunn.

klem:)

Skrevet

Jeg er 24 år gammel. Har pcos og sambo er nærmest steril.

Har nettopt hatt første ICSI forsøk, som ble negativt.

Men vi har 4 befruktede egg på frys som vi skal til med ved neste mens.

Holder til hos Hausken.

Skrevet

Jeg er 24 og problemet vårt er at mannen min ikke produserer ferdig utviklede sædceller....så nå skal vi i gang med AID på Riksen..

Skrevet

jeg blir 23 år i oktober. problemet vårt er at samboer har få men veldig bra svømmere, vi skal ha ICSI i slutten av mai ca. holder til på porsgrunn.

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år og hører til på riksen. Mannen har ingen svømmere så vi må ha donor. 3 neg insem hittil...

Skrevet

Hallo!

Jeg er 25 og mannen min 34. Jeg har tette eggledere og mannen dårlige svømmere. Vi holder til i Porsgrunn, skal ha vår 2.ICSI i mai.

Skrevet

Hei. Jeg er 24år og mannen 29år.Jeg har en tett eggleder og de finner ikke noe annet galt.vi har prøvd i snart 5 år.satt oss på venteliste i Trondheim for 1mnd siden.

Skrevet

Hei

Jeg er 25, men blir 26 i mai. Har PCOS, men har 2 SA bak meg. Alt virker bra utenom :) Vi har prøvd nå i 4 år. Første behandlingen i oktober/november i fjor, fikk de ut 4 egg, men ingen ville la seg befrukte. Denne gangen fikk de ut 7 egg, hvor 6 var umodne. Det siste egget var perfekt og ble befruktet flott :) Hadde delt seg i 6 celler da jeg fikk det satt tilbake. Så er på rugedag 12 nå. Test torsdag :) Blir spennende.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Porsgrunn hører vi til forresten. Forloveden min og jeg :)

Skrevet

Det ser ut som jeg er av de yngste.. Jeg er 21 :-) Problemet vårt er at jeg har en tett eggleder og lett endo, og mannen har dårlig kvalitet på svømmerne sine. Vi har nettopp hatt vårt første icsi forsøk i Porsgrunn, og testet positivt i går :-)

Skrevet

Ser ut til at jeg er den yngste her da:)

Jeg er 19,blir 20 i Mai, sambo er 23år. Vi holder til ved haukeland, og vårt problem er at sambo har få svømmere med lav bevegelighet..

Skrevet

Jeg er 27 og min kjære er 25 og vi holder til på Haugesund sykehus. Vi har vært prøvere siden august -06, og er nå igang med 1. IVF med sprøytestart 2. april.

Vi fikk gjennom utredning hos gynekolog vite at problemet var for mange umodne sømmere hos sambo, og jeg ble ikke utredet noe videre utenom noen blodprøver og innvendig UL. Når vi var på forsamtale i Haugesund viste det seg imidlertid at sambos sædprøve var helt fin, og de vil gjøre IVF istedet for ICSI som vi var henvist til.

Så da er vi vel egentlig like langt med tanke på årsaken til problemet. Og det plager meg litt, fordi jeg innbiller meg at det er lettere å hjelpe oss hvis de vet hvorfor vi ikke får det til...

Masse lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei! Jeg er 27, startet behandlingen da jeg var 25. Har fjernet begge egglederene så IVF er eneste mulighet for oss. Har hentet ut egg en gang, ble overstimulert og de hentet ut over 40 (!) egg... kunne tatt ut flere, men jeg var rimelig perforert og de stanset der. Fikk altså ikke satt inn igjen da. Har hatt tre fryseforsøk der det siste kommer tili å ende i en spontanabort som jeg i disse dager går og venter på. Fosteret var for lite nå i uke 8 De andre to ville ikke feste seg. Vi holder til på St.Olavs i Trondheim.

Skrevet

Hei!

Jeg er 24, samboeren min 27. Vi holder til i Tromsø.Jeg har PCO og samboeren min har utrolig dårlige svømmere. Vi startet vårt første icsi forsøki august, men måtte avbryte pga overstimulering, prøvde igjen i januar også da måtte vi avbryte pga overstimulering.

Skal nå om noen dager begynne på ny behandling igjen, denne gang med annen medisin. Håper det klaffer denne gangen.

Lykke til alle sammen.:)

Skrevet

Jeg ble 20 år i januar. Vi holder til i Tromsø, men bor i Bodø. Vårt problem er samboeren min sine få og dårlige svømmere, jeg har endometriose og en stor kromosomfeil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...