leo85*jente08, gutt09* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 på vei til jobb idag falt jeg skikkelig på glatta. Datt nå heldigvis på siden så fikk ganske vondt i låret og lysken. Jeg skal til legen imorra på vanlig sjekk så regner med at jeg kan vente til da for å sjekke at alt står bra til med tulla. Falt jo som sagt på siden og ikke på magen heldigvis:) fikk litt sjokk så de på jobben mente det beste er å dra hjem og bare slappe av på sofaen.. er det flere her som har vært så uheldig å tryna på glatta i vinter? Er for øvrig veldig dritt lei av snø nå!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 ramla ned kjellertrappa for to uker siden(8nmd på vei) med armene fulle av tøy som skulle vaskes. gikk ikke til lege for jeg traff også med sida og kjennte ingen smerter i magen samt at lillegutt romsterer som normalt der inne. Men du kan tru jeg er lekker nå nedover sida og låret, blå-gul-grønn-lilla
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Så lenge du kjenner spark er nok alt i orden, men jeg syns likevel du skal kontakta føden i dag.Er lenge til i morgen....bare for å se at alt er bra.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har falt 2 ganger, vært på føden begge ganger. Alt var bra med lillegutt men for meg var det betrygende å få sjekket at alt var bra ihvertfall. Første gangen jeg falt falt jeg på rumpa, de var nok redd for at morkaka skulle løsne fordi jeg falt rett ned på rumpa. Pass på at du ikke får blødninger og sterke magesmerter, får du det ringer du føden. Ellers tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.
*H* Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 hehe jeg knela på isen her for noen uker siden... det er ingen ordentlige gangveier til jobben, må gå på grusvei/gress hvor det er mye snø og is.. på vei ned fra en kant mista jeg grepet og plutselig satt jeg på knærne hehe, med snø, is og gjørne oppover buksa:( skjedde jo ikke noe mer dramatisk da men var jo kjempeirriterende.. ellers holdt jeg på å miste balansen i trappa på plata/østbanehallen! hehe kjempeflaut! kameraten min så jeg holdt på å tryne så han grep tak i meg så jeg kom meg helt på beina igjen.. ikke lett å værra gravvid om vintern, nei:P
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 jeg ramla på siden på isen for ca 1 mnd siden da jeg var på tur til legen. både jeg og 2 åringen min sklei og jeg "glemte" at jeg var gravid og tok i mot 2 åringen og fikk selvfølgelig hele tyngden av meg og han i fallet. legen min sendte meg til føden på sjekk og ul for å se at alt var ok. alt så fint ut på ul, men hadde en del rier som var ganske sterke sa jm der. fikk beskjed om å ta det helt med ro og etter et par uker i ro gav det seg. ville kanskje fått det sjekka bare for å være sikker var jeg deg. sover i allefall bedre på natta etterpå når du vet at alt er ok der inne.
nawi Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Falt to ganger på glatta i dag på vei til jordmor. Men som hun sa: Det skal VELDIG mye til før du skader barnet. Det som ev også kan skje, er at morkaka "ramler" ut. Men det merker du jo;-.) Tror nok ikke det er noe å bekymre seg for;.)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Har falt på isen her en gang i vinter også. Datt på siden, så hofta tok ganske mye av fallet. Men kjente normalt med liv etter fallet. Har hørt fra flere at ganske mange har falt på isen mens de har vært gravide og at det har gått bra. Men har investert meg i isbrodder, og har ikke falt på isen siden dette. Så isbrodder er ganske bra å ha nå på denne tiden. Man får kjøpt dem i sportsbutikker, clas ohlson og skobutikker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå